بازی Control
مهدی ملکی

بازی Control بیش از 2 میلیون نسخه به فروش رسانده است

مهدی ملکی 20 آذر 1399 بدون دیدگاه
715 بازدید

استودیو رمدی بالاخره پس از مدت‌ها توسعه آثار انحصاری، در سال 2019 به کمک 505 Games اولین بازی مولتی پلتفرم خود را با نام Control عرضه کرد. این بازی تبدیل به یکی از بهترین‌های سال خود شد و باری دیگر عناصری را نشان داد که پیش از این هم در عناوین رمدی دیده شده بود؛ اکنون به نظر می‌رسد آن‌ها در آخرین هنرنمایی خود موفق شده‌اند.

طبق آخرین بیانیه مالی شرکت یادشده، آن‌ها تایید کردند که بازی Control بیش از 2 میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسانده و این موضوع سبب شده است تا بازی مذکور تبدیل به سریع‌ترین فروش یک مجموعه جدید از زمان Max Payne شود. طبق این آمار 60 درصد از فروش بازی در سال 2019 به صورت دیجیتال و همچنین 90 درصد این آمار در 2020 اینگونه بوده است. این عنوان اکشن ماجراجویی، بیشترین فروش ماهیانه خود را در نوامبر 2020 تجربه کرده است،‌ به این معنی که این اثر اکنون بهتر از هر زمان دیگری در حال فروش است.

بازی Control در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است و به تازگی یک نسخه ابری مخصوص از آن برای نینتندو سوییچ هم منتشر شده است؛ چند وقت پیش شاهد حضور بازی روی پلی استیشن نو بودیم و اخیراً‌ به فهرست آثار گیم‌پس هم افزوده شده است.

نسخه Ultimate Edition این عنوان موفق در اوایل سال 2021 میلادی برای کنسول‌های نسل بعد ایکس باکس سری X/S و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد؛ به این دلیل به نسخه مذکور اشاره کردیم که متوجه باشید نسخه عادی این عنوان، بروزرسان نسل بعدی را به رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

شرکت رمدی پیش از این هم تایید کرده بود که برای کار روی دنیای مشترک بازی‌هایش آماده است و به تازگی یکی از آگهی‌های شغلی آن، به ساخت دنباله Control اشاره دارد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.