دانلود بازی Re Legend برای PC
دانلود بازی Re Legend برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Re Legend برای PC

پارسی گیم 28 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,049 بازدید

دانلود بازی Re Legend برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی همواره یکی از ژانرهای جذاب با سوژه‌های متنوع بوده‌اند، به همین دلیل طیف گسترده‌ای از بازی‌های ماجراجویی پرطرفدار وجود دارد که تجربه هر کدام می‌تواند لذت‌بخش باشد. از دیگر خوبی‌های ژانر ماجراجویی، قابلیت تلفیق آن با سایر سبک‌ها است که منجر به خلق بازی‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای می‌شود. بازی Re: Legend از استودیو Magnus Games عنوانی جذاب بوده که تلفیقی از ژانرهای ماجراجویی، نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز را به خوردتان خواهد داد. برای شرکت در ماجراهای جذاب و مهیج در دنیایی کارتونی خودتان را آماده کنید.

شما در این بازی باید زندگی جدیدی را در یک جزیره مرموز و اسرارآمیز آغاز کنید. پس از اینکه در جزیره Vokka به هوش آمدید و بدون داشتن حافظه‌ای از گذشته، خودتان را تنها یافتید، برای بازیابی خاطرات خود دست به کار می‌شوید. در طول این مسیر با دوستان و دشمنان زیادی ملاقات می‌کنید، وارد روستایی زیبا شده و در آنجا پناه می‌گیرید و موجود جادویی دست‌آموز خودتان را که Magnus نام دارد پرورش خواهید داد. برای بازیابی خاطرات باید ماجراهای پرمخاطره و خطرناکی را در جای‌جای دنیای بازی پشت سر بگذارید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و گرافیک کارتونی و سه‌بعدی ساده‌ای دارد. فعالیت‌های بسیاری در بازی قابل انجام است؛ از کشاورزی و پرورش محصولات گرفته تا ماهیگیری، مبارزات جذاب با موجودات شرور و هم صحبت شدن با روستاییان. ساخت و ساز ابزار، وسایل، خانه و… نیز وجود دارد تا در کنار ماجراجویی‌های خود، طعمی از بازی‌های شبیه‌ساز را نیز به خورد خود دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Conan Exiles را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Re Legend برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Phenom II X2 550 or Intel Core 2 Duo E8400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 or Radeon HD 7850
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-8350 or Intel Core i3-6100
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti or Radeon R9 380X
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Washed ashore on Vokka Island without any memory, you must start a new life and find ways to recover your lost memories.
Learn to survive on the island by cultivating the land, befriending villagers, expanding the village and raising your very own magical creatures, known as ‘Magnus’. Venture around the land of Ethia, where Vokka Island resides. Reclaiming your memories will not be an easy task, as the world is filled with dangerous Magnus and threatening challenges. Will you be able to survive and rebuild your own Legend? Your fate is in your hands.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.