دانلود بازی Indivisible برای PC
دانلود بازی Indivisible برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Indivisible برای PC

پارسی گیم 18 مهر 1398 بدون دیدگاه
4,753 بازدید

دانلود بازی Indivisible برای کامپیوتر

ژانر پلتفرمر در دل خودش یک دنیای عظیم است و توسعه‌دهندگان آن را با ژانرهای بسیار دیگری تلفیق کرده‌اند. در این میان استودیو Lab Zero Games نیز دست به تولید بازی جذابی زده است و این بار ما را با Indivisible آشنا کرده است. این بازی یک نقش‌آفرینی پلتفرمر جذاب است که با انیمیشن‌های بشاش و زیبا ترکیب‌شده است و سیستم مبارزات منطقی و واقعی را چاشنی کار خودکرده است. کمپانی 505 Games که ناشر این بازی جذاب است، امید زیادی به فروش بالای این بازی دارد و می‌خواهد که همه در این دنیای فانتزی وار با داستان فوق‌العاده عمیق و جذاب غرق شوند و به‌وسیله سلاح‌های فوق‌العاده و نیروهای سحرآمیز، روزگار دشمنان را تیره‌وتار کنند.

داستان بازی Indivisible پیرامون دختری زیبا به نام Ajna است که برعکس ظاهر زیبایش بسیار نترس و شجاع است و آماده شورش علیه هر چه قدرت‌های زور و ظالمان است. او هیچ‌گاه مادر خود را ندیده است و این پدرش بود که او را در حاشیه آرام یک شهر بزرگ، تربیت کرد و پرورش داد. زندگی او به‌آرامی تمام می‌گذشت تا اینکه زندگی‌اش به میانه یک آشوب عظیم افتاد و این هنگامی بود که خانه‌شان توسط افراد ناشناس و قدرتمندی موردحمله قرار گرفت و قدرت سحرآمیزی نیز همراه او بیدار شد و او را به اوج رساند. دنیای بازی پر از المان‌های فانتزی بامزه و جالب است. طراحی شخصیت‌ها فوق‌العاده است و همه بسیار بانمک طراحی‌شده‌اند. او در میانه ماجراجویی بزرگش، با مشکلات فوق‌العاده زیادی باید دست‌وپنجه نرم کند و تازه تمام مردم نیز می‌خواهند که این نیروی سحرآمیز او را به دست بیاورند و علیه او بجنگند. البته که او نیز دارای توانایی‌های مناسبی است و برای این کار کاملاً آموزش‌دیده است.

بازی Indivisible فانتزی بازی در دل جنگل‌های خوش آب‌وهواست. شما می‌توانید علاوه بر اینکه خودتان تنهایی دست به سلاح ببرید، یک سری دیگر را نیز استخدام کنید و آن‌ها را زیر پروبال خود بگیرید. Ajna در طول این سفر جذاب در مورد خودش یاد خواهد گرفت و دنیای بیرون را خواهد فهمید. مهم‌ترین هدف او نجات از دست این آدم‌های خبیث است که دربه‌در دنبال او می‌گردند و می‌خواهند سر به تنش نباشد. دنیای بازی پر از معماهای و موجودات بانمک و جالب است و هیچ‌گاه از تجربه آن خسته نخواهید شد. اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید، ما تجربه بازی‌های Hollow Knight وDust: An Elysian Tail را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Indivisible با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Photosensitivity warning disclaimer

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Core i5-3470
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Indivisible is an action RPG platformer featuring stunning hand drawn art and animation combined with unique real-time combat mechanics. Immerse yourself in a fantastical world with dozens of playable characters, a rich storytelling experience, gameplay that’s easy to learn but difficult to master, and the trademark razor-sharp quality that Lab Zero Games is known for! Our story revolves around Ajna, a fearless girl with a rebellious streak. Raised by her father on the outskirts of their rural town, her life is thrown into chaos when her home is attacked, and a mysterious power awakens within her. The game’s huge fantasy world, characters and aesthetic design are inspired by various cultures and mythologies. Throughout Ajna’s quest she’ll encounter many “Incarnations”: people whom she can absorb and manifest to fight alongside her. There are many Incarnations to recruit, each with their own story and personality. By uniting people from faraway lands, Ajna will learn about herself, the world she inhabits, and most importantly, how to save it.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.