دانلود بازی Fallback Uprising برای PC
دانلود بازی Fallback Uprising برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fallback Uprising برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1399 بدون دیدگاه
7,141 بازدید

دانلود بازی Fallback Uprising برای کامپیوتر

انقلابی‌ها را در یک ماجراجویی به سبک روگ لایک رهبری کنید و دشمنان را به رگبار ببندید. استودیو Endroad به تهیه‌کنندگی شرکت Microids در سال 2019 با یک عنوان اکشن روگ لایک ما را به سفری اعجاب‌انگیز در آینده‌ای دور از تاریخ بشر برد که توانست نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند. بازی Fallback Uprising یک اثر اکشن دوبعدی است که شمارا وارد تجهیزات زیرزمینی می‌کند و باید با دشمنان مختلف و هیولاهای خطرناکی که به دنبال نابودی کره زمین هستند ایستاد و راهی برای برگشت به سطح کره زمین و نابودی تمامی زیرساخت‌های دشمنان پیدا کرد.

Fallback Uprising

بازی Fallback Uprising در دنیایی علمی تخیلی دنبال می‌شود و روایتگر داستان آشنایی برای ماست: نابودی. انسان‌ها به دلایل نامشخصی به زیر سطح کره زمین پناه آورده‌اند و در طی این مدت، ربات‌ها و ماشین‌های عجیب‌وغریبی ساخته‌اند که توانسته به ایجاد تمدن تازه‌ای در زیرزمین کمک کند. ازآنجایی‌که سطح کره زمین نابودشده و امیدی به حیات روی آن نیست، به‌یک‌باره گیاه تازه‌ای توسط بشر یافت می‌شود که می‌تواند دنیای امروز را به حالت گذشته برگرداند. مشکل اصلی آن است که ربات‌ها از وجود چنین چیزی باخبر هستند و نمی‌خواهند که انسان‌ها آن‌ها را تنها گذاشته و رهایشان کنند. برای همین است که ربات‌ها تصمیم دیگری می‌گیرند و علیه ارباب‌هایشان برمی‌خیزند تا جنگ عظیمی را شروع کنند. شما به‌عنوان محافظ گیاه نجات‌بخش، وظیفه‌ی بقا در دنیای بازی و کشتن ماشین‌ها و در آخر، رسیدن به سطح کره زمین رادارید. داستان نبرد بزرگی میان انسان در مقابل ماشین است که بارها در قالب فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی با آن آشنا شده‌ایم.

گیم پلی بازی Fallback Uprising مانند دیگر عناوین روگ لایک دنبال می‌شود و ابتدا کار سختی برای دوام آوردن خواهید داشت اما رفته‌رفته، روند گیم پلی آسان‌تر خواهد شد. اگر تابه‌حال بازی‌های این سبک را تجربه نکرده‌اید، کار سختی برای یادگیری خواهید داشت و ممکن است چندین بار بمیرید تا آخر بتوانید راه بقا را پیدا کنید. دشمنان از تمام جهات به شما حمله می‌کنند و این سلاح و توانایی‌های شماست که نجات‌بخش خواهد بود. این بازی قابلیت فرار از مبارزه را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید قبل از ورود به درگیری، راه دیگری برای ادامه‌ی ماجراجویی خود پیدا کنید. جلوه‌های بصری بازی به‌خوبی توانسته حس ترس و آن فضای علمی تخیلی را ایجاد کند. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Hades و Neon Abyss است.

در ادامه برای دانلود بازی Fallback Uprising با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel i3 2120 @ 3.3 GHz, AMD FX 4100 @ 3.6Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960, AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel i5 4690 @ 3.5 GHz, AMD FX 9370 @ 4.4GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060, Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Fallback, players take control of the remnants of humanity, exiled to a subterranean city after an ecological disaster. Volunteers search for captured rebel leaders ready to join the fight against their former caretakers-turned-jailers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.