دانلود بازی Broforce برای PC
دانلود بازی Broforce برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Broforce برای PC

پارسی گیم 1 آبان 1399 1 دیدگاه
6,954 بازدید

دانلود بازی Broforce برای کامپیوتر

بسیاری از ما بازی‌های کنسول سگا را به یاد داریم که چطور همراه شخصیت‌های مانند رامبو یک دنیا را به آتش می‌کشیدیم. بازی‌های پلتفرم دوبعدی اکشن این روزها کمتر یافت می‌شوند اما هنوز هم استودیوهایی هستند که به این شکل طرفداران را سرگرم می‌کنند. استودیو Free Lives در سال 2015 به همت شرکت Devolver Digital دست به تولید بازی جذابی در ژانر اکشن پلتفرمر و دقیقاً مشابه بازی‌های قدیمی زد که ما را با قهرمان‌بازی‌های فانتزی سرگرم می‌کند. بازی Broforce با پرداختن به دنیایی که تعادل شر و خیر در آن به‌هم‌خورده، مستقیماً شمارا به مبارزات سنگین و بی‌رحمانه می‌کشاند که تنها راه رهایی از آن‌ها، فشردن ماشه و گرفتن مسلسل سوی دشمنانی است که می‌خواهند سر به تن شما نباشد. شاید زندگی بسیاری از ما غرق روزمرگی و تکرار باشد اما این بازی فرصتی است که بخش اکشن زندگی را هم تجربه کرد.

نیروهای شیطانی، امنیت دنیا را به خطر انداخته‌اند و دنیا نیازمند یک قهرمان جدید است. دقیقاً مانند همان بازی‌های دوبعدی، از سمت چپ وارد محیط می‌شوید و به‌یک‌باره انبوهی از سربازان و چالش‌های محیطی را خواهید دید که مبارزه با آن‌ها نیازمند هجومی با تمام قوت و سلاح‌هاست تا آرزوی دشمن به تلی از خاکستر تبدیل شود. تمامی شخصیت‌های حاضر در بازی بر اساس فیلم‌های اکشن دهه 80 و 90 میلادی تشکیل یافته‌اند و برای همین است که فضای بازی مشابه فیلم‌های رامبو است و قهرمان اصلی هم دقیقاً همان استالونه است که با تفنگ M60 و تک‌وتنها، به مبارزه علیه شر بر خواسته است. نیروهای تروریستی با تمامی قوا به جنگ علیه قدرت‌ها و امنیت جهانی بر خواسته‌اند و باید به نام آزادی، این نیروهای شیطان را از دنیا پاک کرد. با ورود به هر مرحله، سلاح‌های مختلفی در اختیار خواهید داشت و برای نمونه با پرتاب نارنجک، محیط را برای ورود آماده کنید و سپس مسلسل را سمت دشمنان بگیرید و آن‌ها را تکه و پاره کنید.

یکی از ویژگی‌های بازی Broforce، قابلیت دعوت چهار بازیکن به مراحل است و می‌توانید همراه دوستانتان این تروریست‌های بی‌همه‌چیز را نابود کنید. اگر از مراحل بازی خوشتان نمی‌آید و فکر می‌کنید که چالش‌های بهتری در مراحل باید قرار داده شود، بخش طراحی مراحل دقیقاً برای شما ساخته‌شده تا بر اساس سلیقه و خلاقیت خود، مراحل پیچیده و سختی را طراحی کنید و اگر مایل باشید، آن‌ها را با دوستان هم به اشتراک بگذارید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی طراحی‌شده و هدف از این کار هم، القای حس نوستالژیک همان بازی‌های سنتی است. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، بازی‌های Streets of Rage 4 و Terraria را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Broforce با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista or Later
Processor: Intel Core™ Duo or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.0 compliant video card
Storage: 1300 MB available space
Additional Notes: Gamepad highly recommended.e

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

When evil threatens the world, the world calls on Broforce – an under-funded, over-powered paramilitary organization dealing exclusively in excessive force. Brace your loins with up to four players to run ‘n’ gun as dozens of different bros and eliminate the opposing terrorist forces that threaten our way of life. Unleash scores of unique weapons and set off incredible chain reactions of fire, napalm, and limbs in the name of freedom.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام
    اپدیت Broforce Forever واسه پی سی کی میاد؟

    پاسخ دهید