دانلود بازی The Rumble Fish 2 برای PC
دانلود بازی The Rumble Fish 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Rumble Fish 2 برای PC

پارسی گیم 26 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,845 بازدید

دانلود بازی The Rumble Fish 2 برای کامپیوتر

بازی‌های مبارزه‌ای از گذشته یکی از پایه‌های ثابت صنعت بازی‌های ویدیویی بوده‌اند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کردند. این بازی‌ها اغلب دو مبارز را در یک میدان نبرد قرار می‌دادند تا با استفاده از فنون رزمی و کمبوهای مختلف، یکدیگر را از پا درآورند. بازی‌های مبارزه‌ای بسیاری با سبکی مشابه و جزییات متفاوت منتشر می‌شوند که هر کدام تجربه‌ای لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را رقم خواهند زد. بازی The Rumble Fish 2 از استودیو 3goo یک عنوان مبارزه‌ای دوبعدی شرقی با سبک و سیاق انیمه‌ها بوده که می‌تواند برای شما نبردهای لذت‌بخشی را به ارمغان آورد.

در این بازی شما با یک عنوان مبارزه‌ای کلاسیک و آرکید دوبعدی رو به رو هستید که تمامی ویژگی‌هایش برای طرفداران این سبک آشنا خواهد بود. شما با انواع کاراکترهای مختلف وارد میدان نبرد شده و با انجام کمبوها و فنون مختلف سعی در شکست دادن حریف دارید. بازی طیف گسترده‌ای از کاراکترهای مختلف را برای مبارزه در اختیار شما قرار می‌دهد که هر کدام سبک و سیاقی متفاوت و منحصر به فرد برای تجربه بازی دارند. مهارت شما به مرور افزایش یافته و هر کاراکتر را بهتر خواهید شناخت.

بازی دارای سبک و سیاق انیمه‌ای بوده و گرافیک دوبعدی‌اش حالتی منحصر به فرد دارد. علاوه بر این برای تجربه بازی انواع حالت‌ها در منو وجود داشته که می‌توانید بسته به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. بخش تمرینی، آرکید، حالت Survival و بسیاری حالت‌های دیگر با قوانین منحصر به فرد وجود داشته که تنوع خوبی به گیم پلی مبارزه‌ای داده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Guilty Gear Strive و Dragon Ball FighterZ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Rumble Fish 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8/10 (64-bit OS required)
Processor: AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3450, 3.10 GHz Memory
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB DirectX
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i7-3770, 3.40 GHz Memory
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Storage: 1 MB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A legendary arcade game developed by Dimps in 2005. This fighting game gained popularity for its smooth visuals powered by S.M.A as well as the high level of strategy driven by its 2-gauge system. And with the addition of new current-gen features it’s even easier to play.
The first original fighting game from Dimps, known for being involved in a number of other fighting games. It has continued to attract fighting game fans since its release in 2005 with mechanics that use 2 gauges–one for offense and one for defense–and slick 2D visuals powered by S.M.A. (Smooth Model Animation).

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.