بازی GTA VI
مهدی ملکی

احتمالاً راک ‌استار یکبار دیگر به بازی GTA VI اشاره کرده است

مهدی ملکی 17 آذر 1399 بدون دیدگاه
6,060 بازدید

مدتی پیش بود که راک‌استار در جدیدترین تریلر خود از محتوای بروزرسان GTA V، دست به انتشار یک موقعیت جغرافیایی کرد که کاربران را به یک حرف نسبتاً آشکار VI می‌رساند. موضوعی که می‌توانست یک اشاره واضح یا در حالتی دیگر، یک تصادف عادی باشد. اما حال به نظر می‌رسد که تصادفی در کار نبوده و راک‌استار باری دیگر به GTA VI اشاره کرده است.

ناشر و توسعه‌دهنده مجموعه بازی‌های بسیار محبوب Grand Theft Auto به تازگی مشخصاتی را روی توییتر به اشتراک گذاشته است که یک محل خاص اشاره دارد؛ در حقیقت این مشخصات به محلی اشاره دارد که به زودی شاهد بازسازی آن در بازی GTA V خواهیم بود. حال آن‌طور که داخل انجمن ResetEra مشخص شده است،‌ با قرار دادن این موقعیت‌های جغرافیایی درون نقشه Google Map، می‌توان به جاده‌ای رسید که از زاویه بالا کاملاً حرف VI را نمایش می‌دهد. حرفی لاتین که به معنای 6 است و می‌تواند یک اشاره آشکار به بازی بعدی مجموعه با نام GTA 6 باشد. شما می‌توانید این تصویر را در زیر ببینید.

بازی gta 6با این وجود باز هم می‌توان در نظر گرفت که این یک تصادف ساده است و اصلاً آن اشاره‌ای نیست که ما فکر می‌کنیم یا حداقل دوست داریم به آن فکر کنیم. البته در حال حاضر مسئله این نیست که آیا بازی ساخته می‌شود، در حال ساخت است یا ساخته خواهد شد؛ در واقع ما اکنون با تقریب بالایی باور داریم که راک‌استار هرگز به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های تاریخ سرگرمی پشت نخواهد کرد و بلکه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد. اکنون بحث سر این موضوع است که چه زمانی شاهد معرفی این بازی خواهیم بود و چه زمانی عرضه آن را مشاهده خواهیم کرد.

به هر حال باید توجه کرد که بازی GTA V هنوز هم یک عنوان پرفروش است که به تازگی فروش 135 میلیون نسخه‌ای را هم پشت سر گذاشت و با تزریق محتوای عظیم راک‌استار، هنوزم کاربران زیادی را در بخش آنلاین خود سرگرم می‌کند. بازی مذکور همچنین با دریافت یک آپدیت نسل بعدی، تبدیل به یکی از اولین عناوینی خواهد شد که در طول سه‌نسل به موفقیت‌های خود ادامه داد و توانست پیش برود.

به نظر شما این تصویر مربوط به نسخه بعدی GTA است؟ آیا راک‌استار بالاخره نسخه بعدی سری را عرضه می‌کند؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.