بازی Dragon Age Inquistion
مهدی ملکی

بازی Dragon Age 4 دارای یک نمایش در مراسم The Game Awards خواهد بود

مهدی ملکی 16 آذر 1399 بدون دیدگاه
601 بازدید

در ماه ژوئن بود که ما اولین تصاویر را از بازی Dragon Age 4 مشاهده کردیم؛ با اینکه چیزی زیادی در آن استریم دستگیرمان نشد، اما اکنون پس از جدا شدن دو مهره‌کلیدی از این استودیو، جالب خواهد بود تا وضعیت این بازی نقش‌آفرینی را مشاهده کنیم. به تازگی الکترونیک آرتز تایید کرده است که در مراسم The Game Awards 2020 شاهد حضور این بازی و اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود. 4 دسامبر یا به عبارتی 14 آذر روزی محسبوب می‌شود که با نام روز Dragon Age آن را می‌شناسیم. استودیو BioWare مصادف با همین روز به انتشار داستان‌هایی از این مجموعه روی وب‌سایت جدید این بازی دست زد و اینگونه در این مورد توضیح داد:

این داستان‌ها توسط تیم طراح روایت بازی نوشته شده‌اند و یک تصویر از آینده سری Dragon Age شامل نمایش بازی درون The Game Awards در تاریخ 20 آذر، نشان شما خواهند داد.

شما می‌توانید از لینک‌های زیر به داستان‌های مذکور دست پیدا کنید.

The Next One, by Bryanna Battye
Ruins of Reality, by John Dombrow
The Wake, by Mary Kirby
Minrathous Shadows, by Sheryl Chee

به هر حال خروج Mark Drrah و Casey Hudson مهره‌های اصلی استودیو BioWare که روی مجموعه‌های Dragon Age و Mass Effect کار می‌کردند، می‌تواند گمانه‌زنی‌های بسیاری را درباره آینده این بازی‌ها ایجاد کند. باید توجه داشته باشیم که این استودیو در سال‌های گذشته نتوانسته است نظرات منتقدان را به خود جلب کند و آخرین بازی‌ آن‌ها با نام Anthem، اصلاً انتظارات خود شرکت و طرفداران را برآورده نکرد.

مراسم The Game Awards در تاریخ 20 آذر و تنها چند روز دیگر شروع خواهد شد؛ 30 دقیقه ابتدایی این مراسم زودتر از زمان رسمی شروع می‌شود و یک برنامه زنده را برای کاربران تدارک می‌بیند. این مراسم از طریق Twitch، YouTube، Facebook و برخی از دیگر پلتفرم‌ها قابل مشاهده است و شما می‌توانید در تاریخ مذکور، پارسی‌گیم را برای اخبار بیشتر دنبال کنید.

منبع:‌PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.