Dragon Age Inquisition
مهدی ملکی

کارگردان بازی Dragon Age 4 از استودیو BioWare جدا شد

مهدی ملکی 14 آذر 1399 بدون دیدگاه
397 بازدید

استودیو BioWare از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان عناوین نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که با سال‌ها سابقه و بازی‌های لایق احترام، امروزه در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد؛ استودیویی که بازی‌هایش در سال‌های قبل لقب بهترین‌های تاریخ را حمل می‌کردند، اکنون تبدیل به توسعه‌دهنده عناوین درجه دو و سرویس‌محور شده است. با این حال دوست‌داران صنعت بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستند که هر چه سریع‌تر این استودیو نامی را در حالت اول خود ببینند؛ امری که با توجه به سلسله اتفاقات این اواخر از جمله خروج مهره‌های کلیدی، به نظر دشوار است.

این استودیو اخیراً در یک بیانیه اعلام کرده است که دو تن از مهم‌ترین کارگردانهایش در حال ترک آن هستند؛ با این حال BioWare به طرفداران اطمینان داده است که به روند توسعه بازی‌هایی نظیر Dragon Age 4 و عنوان جدید مجموعه Mass Effect آسیبی وارد نخواهد شد.

هر دو شخص مذکور از افراد کلیدی استودیو محسوب می‌شدند و مطمئناً طرفداران از خروج آن‌ها خوشحال نخواهند شد. Casey Hudson یکی از مدیران BioWare و Mark Darrah کارگردان اجرایی Dragon Age اشخاصی هستند که دیگر به فعالیت در این استودیو ادامه نخواهند داد. آن‌ها با نوشتن یک نامه به طرفداران، به تشکر از آن‌ها و استودیو پرداختند که نامه Hudson را در ادامه می‌بینیم:

فرا رسیدن این لحظه موقعیتی برای من بوده تا به آینده خودم بیندیشم و 2020 میلادی سالی بوده که ما را وادار کرده است تا درباره نحوه کار و زندگی کردن خود دوباره فکر کنیم. من به این درک رسیده‌ام که انرژی سرشاری برای ساختن دارم اما با این حال برای من نیاز است تا چیز متفاوتی را هم امتحان کنم. در حال حاضر مطمئن نیستم که این چیز متفاوت چیست اما این را می‌دانم که دوباره می‌خواهم از طریق کار‌های شخصی شروع به یافتن موضوع موردعلاقه‌ام کنم.

این دو نفر سابقه طولانی در استودیو BioWare داشتند و در طول سالیان متمادی، مجموعه‌های عظیمی را به پیش بردند. به هر لحاظ باید امیدوار بود که باز هم بتوانیم از حضور آن‌ها استفاده کنیم و آن‌ها هم بتوانند به میل درونی خود برسند.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.