دانلود بازی A Long Way Down برای PC
دانلود بازی A Long Way Down برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Long Way Down برای PC

پارسی گیم 16 آذر 1399 بدون دیدگاه
5,100 بازدید

دانلود بازی A Long Way Down برای کامپیوتر

شیطان، یکی از دشمنان قسم‌خورده انسان و بشریت است که از همان ابتدا باعث شد تا ما از بهشت برای آزمایش به زمین فرستاده شویم. انسان‌های بسیاری هستند که توانایی مقابله با وسوسه‌های شیطان را نداشته و به راه او کشیده می‌شوند اما در مقابل افرادی نیز وجود دارند که به هیچ عنوانی راهی برای ورود شیطان به جسم و روحشان باقی نگذاشته‌اند. طراحان بازی‌های ویدئویی، با منتشر کردن آثار مختلفی سعی و تلاش بسیاری را برای نمایش پلیدی شیطان به کار گرفته‌اند. در هرکدام از داستان‌ها شیطان به شکلی خود را در آورده و همیشه در مقابل بازیکنان قرار داشته تا به‌واسطه راه‌حل‌های مختلف آن‌ها را از بین ببرد که هیچ موقع به مقصود نهایی خود نخواهد رسید. بازی A Long Way Down داستان فردی را روایت خواهد کرد که در پیچ‌وخم‌های مغز خود دوراهی‌های بسیاری را تجربه می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که بر مغز و فکر او شیطان سلطنت می‌کند و اجازه نمی‌دهد او تصمیمات دقیق و درستی را برای زندگی و کار خود اتخاذ کند. شما باید به‌واسطه گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده، به سام برای یافتن راه درست کمک کنید. توسعه دهندگانی از استودیو Seenapsis Studio طراحی این عنوان را بر عهده داشته و محصول نهایی به دست کمپانی Goblinz Studio برای علاقه‌مندان به سبک نقش آفرینی و استراتژیک منتشر شده است.

داستان بازی در مورد شخصیت به نام سام است که به نظر فکر او را شیطان به دست گرفته و اجازه نمی‌دهد تا تصمیمات صحیحی را اتخاذ کند. گیم پلی بازی شما را به جهانی از خاطرات خواهد برد که باید به‌واسطه آن‌ها پیشروی را در مراحل مختلف انجام دهید و بگذارید تا انتخاب‌هایتان شما را راهنمایی کنند اما هرکجا احساس کردید که در تاریکی فرو می‌روید، باید کنترل را به دست گرفته و از مسیر خارج شوید.

دسته از بهترین کارت‌های موجود را برای خود ایجاد کنید. این کارت‌ها هستند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانید نحوه کاوش در سیاه‌چال و شکل دفاع از خود در برابر وحشت‌های موجود در آن را تعیین کنید؛ مسیری که در پیش رو دارید با پیچ‌وخم‌های بسیاری همراه است. با رفتن به عمق سیاه‌چال، چالش‌های بزرگی در انتظار شما خواهد بود. از کارت‌ها و حیله‌های خود در جهت دفع حملات استفاده کنید، استراتژی مناسبی را در پیش گرفته و بر تمام دشمنان غلبه کنید. پاداش‌ها را جمع‌آوری کنید و از آن‌ها برای ارتقاء قدرت خود در به‌کاربردن آنچه در اعماق زمین است استفاده کنید.

با کمی پیشروی در دل تاریکی، متوجه خواهید شد که در این سیاه‌چال تنها نیستید. در تاریکی با بسیاری از ماجراجویان دیگر ملاقات خواهید کرد اما سؤالی پیش می‌آید، آیا متحدانی به دست می‌آورید یا با آن‌ها دشمن خواهید شد؟ نباید از یاد برد که هر انتخابی می‌کنید بر نبرد نهایی تأثیر می‌گذارد ؟ آیا می‌توانید مغز متفکر را در خانه‌اش شکست دهید؟ اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون CastleStorm II و Ancestors Legacy را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی A Long Way Down با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP (Windows), OSX 10.9+ (Mac OS X), Ubuntu 12.04 (SteamOS + Linux)
Processor: Dual-core 2Ghz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ (Windows), OSX 10.9+ (Mac OS X), Ubuntu 12.04 (SteamOS + Linux)
Processor: Dual-core 2Ghz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A Long way down is a mash-up between an RPG and a deck-building game. Embody Sam and try escaping this maze where a sneaky and evil mastermind reigns. Let your memories and your choices guide you… but don’t fall into darkness. The cards you choose will determine how you explore the dungeon and how you defend yourself from the horrors it contains.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.