دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 برای PC
دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1398 بدون دیدگاه
3,479 بازدید

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 برای کامپیوتر

هر جهانی به قهرمانان خود احتیاج دارد، هرچند که آن‌ها بر خلاف روایت‌های سینمایی و قهرمان‌های بازی‌های سبک اکشن، غیر جذاب به نظر برسند. به یکی دیگر از ماجراهای کلاسیک برگرفته از دنیای افسانه‌ای Aventásia بپیوندید. به این قهرمانان عجیب‌وغریب و خنده‌دار کمک کنید تا سرانجام خود را رقم بزنند، سرنوشتی که هنوز نانوشته است. در این سرزمین فانتزی چهار شخصیت اصلی بازی،Wilbur کوتوله‌ی تازه کار، Nate یک انسان خودشیفته، Ivo یک شاهزاده خانم از نژاد الف و یک موجود بیگانه خزپوش معروف به “Critter” با هم در یک ماجراجویی جذاب شرکت می‌کنند. The Book of Unwritten Tales 2 یک بازی ویدئویی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک با مضمونی کمدی که توسط توسعه دهنده آلمانی King Art Games ساخته شده است. دنباله‌ای برای نسخه‌ی اول آن با ‌همین نام “کتاب داستان‌های نانوشته” که Nordic Games در سال 2015 برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر نمود.

چند سال از آن زمانی که قهرمانان ما شجاعانه جادوگر ملعون مورتروگا را شکست دادند، گذشته و زندگی آن‌ها مانند بیشتر مردم، هنوز سروسامان نگرفته است. ویلبر گرز جادویی خود را کنار گذاشته، به عنوان معلم در مدرسه جادوگران مشغول به کار شده و در تلاش است تا با شغل جدید خو بگیرد. شاهزاده ایوو و نیت پس از یک دوران کوتاه عاشقانه، راه‌های جداگانه‌ی خود را در پیش گرفته‌اند. ایوو به قصر کوچک طلایی خود و نزد مادرش در پادشاهی الف‌ها، بازگشته. نیت به همراه همدم مورد اعتماد خود کریستر، در جزیره دزدان دریایی سرخ زندانی شده‌اند. اما سرنوشت قصد آرامش ندارد. جنگ دو برج به پایان رسیده ولی زخم‌هایی که بر روی زمین جا گذاشت هنوز خون‌ریزی می‌کند که یک نیروی جادویی تازه، جانوران را به توله سگ و قلعه‌ها را به عروسک تبدیل می‌کند. چهار قهرمان برای مبارزه با این تحول غیرمعمول در سرزمین آونتازیا متحد می‌شوند. تاریکی بر سرزمین چیره گردیده، آیا می‌توان Aventásia را نجات داد؟

گیم‌پلی این بازی با این‌که تنها به‌واسطه‌ی انتخاب اعمال و آیتم‌ها با کلیک کردن پیش می‌رود ولی بسیاری از مشخصات سبک نقش‌آفرینی (RPG) را نیز در بر گرفته است. دوربین در مکان‌های مختلف بازی ثابت است و شما شخصیت داستان را با کلیک کردن بر روی آیتم‌ها، افراد و یا اماکن مختلف، کنترل می‌کنید. بازی شامل مجموعه‌ای از پازل و معماهای گوناگون است که در داستانی ماجراجویانه تعبیه شده‌اند و حل آن‌ها برای بیشتر بازیکنان به طور متوسط 20 ساعت طول می‌کشد. هم‌چنین دارای 60 مکان برای کشف و بیش از 40 شخصیت جانبی است. بازی دارای زنجیره‌ای پازل اختیاری در کنار معماهای اصلی است که برای حل آن‌ها، اجباری در کار نیست. اما با حل‌وفصل این مراحل جانبی، نه تنها دستمزدی دریافت کرده بلکه لباس‌های منحصر به‌فردی را نیز برای شخصیت‌های بازی به دست خواهید آورد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه وجود چهار شخصیت مختلف برای کنترل است که باعث می‌گردد، محیط مراحل بازی و معماهای موجود در آن‌ها، با توجه به خصوصیات و توانایی‌های هر یک، تغییر محسوسی پیدا ‌کند. در بعضی از صحنه‌ها امکان جابجایی بین دو یا سه شخصیت فعال وجود دارد. با استفاده صریح از این مکانیک، برخی از معماها هم‌زمان به چند شخصیت برای تبادل موارد یا همکاری با دیگر نیاز دارند.

وجود تنوع در لوکیشن‌ها، از صحرا و باغ سرسبز گرفته تا قصر و هتل، در کنار داستانی فانتزی، شخصیت‌پردازی قابل احترام و تثبیت شده، موسیقی متن حماسی، گرافیک خیره کننده‌ی بازی نیز که از ادغام تکنیک‌های دو و سه‌بعدی پدید آمده، بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت و از بیش‌تر منتقدین نظر مثبت دریافت کرد. سازندگان این بازی، تمام سعی خود را کرده‌اند تا یک ماجراجویی پیچیده‌تر و مرتب‌تر از نسخه قبلی آن ارائه دهند. اگر عاشق ماجراجویی‌های این سبکی هستید، The Book of Unwritten Tales 2 همه‌ی آن‌چه را که احتمالاً می‌خواهید و یا حتی بیش‌تر از آن را داراست. با دقت به محیط اطراف در هنگام حل معماها، نکات مخفی و جذاب متعددی از دیگر عناوین دنیای فانتزی مانند داستان ارباب حلقه‌ها و انیمیشن هیولاها را مشاهده خواهید نمود. علاقه‌مندان می‌توانند دیگر بازی‌های مطرح این ژانر را نیز مثل سری Dungeons و The Raven تجربه نمایند.

در ادامه برای دانلود بازی The Book of Unwritten Tales 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3/Vista/7/8
Processor: 2.0 GHz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9c compatible graphic card with 512 MB RAM and PixelShader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 13 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3/Vista/7/8
Processor: 2.0 GHz CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9c compatible graphic card with 512 MB RAM and PixelShader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 13 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Book of Unwritten Tales 2 is a comedy[2] point-and-click adventure video game created by the German developer King Art Games. The game, a sequel to The Book of Unwritten Tales, was published by Nordic Games on 20 February 2015 for Linux, Microsoft Windows and OS X.Console ports for the PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One were released in September 2015. The PlayStation 3 and Xbox 360 versions were released exclusively as digital downloads. The Wii U version was released on 7 June 2016 in Europe and North America. A Nintendo Switch version was announced, and released on 5 February 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.64 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.