دانلود بازی Spyhack Episode 1 برای PC
دانلود بازی Spyhack Episode 1 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spyhack Episode 1 برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1399 1 دیدگاه
7,461 بازدید

دانلود بازی Spyhack Episode 1 برای کامپیوتر

جهان در حال بزرگ‌تر شدن است و تکنولوژی‌ها نیز به پیشرفت چشم‌گیری دست‌یافته‌اند به‌گونه‌ای که در حال حاضر می‌توانید در خانه‌مانده و کارهای بانکی خود را از طریق اینترنت انجام دهید یا آنکه بر فعالیت‌های شرکت خود به‌واسطه سیستم‌های امنیتی نظارت داشته باشید؛ اما در مقابل افرادی نیز هستند که به‌واسطه علم خود می‌توانند یک تهدید برای تکنولوژی‌های موجود باشند. هکرها که در انواع مختلف کلاه‌سیاه و سفید فعالیت می‌کنند، راه‌های نفوذ هر تکنولوژی را می‌توانند به‌سادگی پیدا کرده و به سیستم‌های متصل رخنه کنند. درصورتی‌که آن‌ها بتوانند اطلاعات مهمی از شما بردارند، قطعاً برای بازپس‌گیری آن‌ها باید خرج کنید و بدون هزینه کاری از پیش نخواهید برد. بازی‌های مختلف و جذابی برای قرار دادن بازیکنان در قالب هکری حرفه‌ای که می‌تواند دست به هر کاری بزند، طراحی و منتشر شده است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها عنوان منحصربه‌فرد Watch Dogs است. این روند طراحی متوقف نشده و هنوز هم استودیوها علاقه‌مند به معرفی چنین بازی‌های هستند. Spyhack که در اولین اپیزود خود قرار دارد، می‌تواند بازیکنان را در نقش شخصیتی قرار دهد که به علم هک کاملاً واقف بوده و در مأموریتی جذاب قرار است تا جلوی پیشرفت پروژه‌ای مخوف که در نهایت به نابودی کامل بشریت منجر می‌شود را بگیرد.

سال 2111 شده و جهان توسط شرکت‌های فن آوری اداره می‌شود. آزمایش‌ها آن‌ها مدت‌هاست که از همه هنجارهای اخلاقی فراتر رفته است. بهترین عوامل بخش فناوری پیشرفته در محافظت از قانون تکنولوژیک هستند. در بازی Spyhack این موقعیت فراهم شده تا یکی از آن‌ها شوید و از بشریت در برابر نابودی خود محافظت کنید؛ این بازی در اصل از گیم پلی جاسوسی با طرحی علمی تخیلی و عناصر داستان‌های مخفی‌کاری و تاکتیکی بهره می‌برد. شما در نقش یک عامل آژانس مخفی ATD بازی می‌کنید. در دنیای تحت سلطه شرکت‌های فناوری، تنها یک قانون اعمال می‌شود؛ جلوی هک را نگیرید، هک خواهید شد. هدف شما متوقف کردن پروژه مخفی The Dome است که می‌تواند بشریت را به مرز نابودی برساند.

هک و کنترل هرگونه دستگاه در بازی Spyhack شما را به یک میدان جنگ دیجیتال می‌برد. ازآنجایی‌که همه چیز به‌صورت دیجیتال طراحی شده می‌توانید با استفاده از کدها، درهای قفل پیشرو را به‌راحتی باز نمایید، از دوربین‌های امنیتی به نفع خود بهره ببرید، تجهیزات موردنیاز را برای استفاده علیه دشمنان فعال کنید و در نهایت محیط اطراف خود را کاملاً کنترل نمایید. با تکمیل مأموریت‌هایی اعتیادآور در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، رمز و راز Spyhack را کشف کرده با شرکت در مأموریت‌های جانبی مختلف، گوشه‌های مختلف جهان را کاوش کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Watch Dogs و Observer System Redux را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Spyhack Episode 1 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570, AMD FX-6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790, AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s the year 2111. The world is ruled by techno-corporations. Their experiments have long exceeded all norms of ethics. The best agents of the Advanced Technology Division stand on the guard of technological rule of law. Become one of them and protect humanity from self-destruction.
Spyhack is a spy game in sci-fi climates with elements of stealth and tactical games. You play the role of an agent of a secret agency ATD. In a world dominated by techno-corporations, only one rule applies: hack or you will be hacked. Your goal is to stop the secret project The Dome Ltd, which can lead humanity to the edge of self-destruction.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سپنتا

    مهمان

    عالیه مرسی از سایتتون

    پاسخ دهید