پارسی گیم

دانلود بازی Aery A Journey Beyond Time برای PC

پارسی گیم 19 اسفند 1399 1 دیدگاه
3,875 بازدید

دانلود بازی Aery A Journey Beyond Time برای کامپیوتر

بعضی بازی‌های رایانه‌ای بسیار پیچیده هستند و برای یادگیری آن‌ها به زمان زیادی نیاز دارید. اینکه مهارت لازم را در کنترل‌های بازی و حل معماها و … را به دست آورید تا از پس بازی بربیایید؛ اما برخی دیگر از بازی‌های رایانه بینهایت ساده هستند و شما را مستقیم در دنیایی رها می‌کنند تا به‌سادگی و راحتی در آن اکتشاف کنید و به ماجراجویی بپردازید. بازی Aery A Journey Beyond Time از استودیو EpiXR Games یکی از همین عناوین است که با ایده‌ای خلاقانه ماجراجویی جالبی را برای شما در نظر گرفته است.

شما در بازی در نقش یک پرنده خاص بازی خواهید کرد که در ماجرای خود، تاریخ را از بدو خلقت مشاهده می‌کند و مقاطع مختلف زمانی را پشت سر می‌گذارد. بازی درواقع تاریخچه زمین از زمان پیدایش را پیش چشمان شما به نمایش می‌کشد و شما آزادانه میان این وقایع تاریخی پرواز می‌کنید و داستان آنچه گذشت برای شما روایت می‌شود. از زمان دایناسورها تا دنیای آینده انسان‌ها همگی را به ترتیب تجربه خواهید کرد و حتی نابودی بشریت به دست خودش را نیز خواهید دید.

گیم پلی ساده بازی در کنترل کردن و پرواز پرنده خلاصه می‌شود. شما در طول مراحل باید به جای‌جای آن پرواز کنید و با جمع‌آوری آیتمی خاص، تاریخچه آن مرحله را خوانده و پس از تکمیل تمامی آن‌ها به‌سادگی مرحله را به پایان برسانید. مراحل ابتدایی ساده‌ترند و هرچه در بازی بیشتر پیشروی کنید، چالش مراحل برای شما بیشتر خواهد شد به‌طوری‌که باید با دقت در نقاط مختلف جست‌وجو کرده تا بتوانید مرحله را کامل کنید.

گرافیک بازی باوجود ساده بودن، جلوه‌های خوبی را برای نمایش دارد و حس قدم زدن در یک موزه تاریخی را به شما منتقل می‌کند. رنگ‌بندی‌ها زنده و زیبا هستند و مراحل مختلف بسته به مقطع زمانی، هرکدام منحصربه‌فرد و چشم‌نواز طراحی‌شده‌اند. این بازی درحالی‌که در تمامی عناصر ساده است، تجربه بسیار آرامش‌بخش و خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Falconeer و Call of The Sea را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fantasy General II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 3 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 700
Storage: 3 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Aery – A Journey Beyond Time you are in the role of a flying god-like creature which observes the world and their inhabitants while they grow and evolve.
You can quite literally fly through history and the different stages of human development, follow an interesting story through time, and enjoy the speed of flying at the same time.
This story-driven game is non-violent so that you can enjoy the intuitive and relaxing gameplay in 12 different stages of the development of our earth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Sh

    مهمان

    بد ترین بازییه که تو این چند‌ وقت دانلود کردم بسیار بد کیفیت و بد تر از اون بهینه نشده جوری که بعضی اوقات تا ۹۰ درصد کارت گرافیکمو(RTX2060) اشغال میکرد .( رو ۶۰ فریم الترا )

    پاسخ دهید