بازی Elden Ring
مهدی ملکی

احتمالاً بازی Elden Ring به مراحل نهایی توسعه رسیده است

مهدی ملکی 14 آذر 1399 بدون دیدگاه
369 بازدید

مسلماً بهترین تبلیغ هرکس کار او است؛ این یک اصل کلی محسوب می‌شود و همان موضوعی است که باعث شده تا انتظار برای بازی بعدی استودیو From Software، یکی از خلاق‌ترین بازیسازان سخت‌تر از همیشه پیش برود. از E3 2019 و همزمان با معرفی بازی Elden Ring، سکوت بر لب‌های این استودیو و Bandai Namco جاری شد و پس از یک سال و نیم هنوز چیز زیادی از این عنوان نمی‌دانیم.

اکنون به تازگی یکی از فاش‌کنندگان نام آشنای مجموعه‌های مربوط به From Software با نام کاربری McDonald در یکی از استریم‌های توییچ خود اذعان داشته است که احتمالاً روند توسعه این بازی به مراحل پایانی خودش نزدیک شده است.

او در توضیح دلایل خود اینگونه شرح می‌دهد که این استودیو در حال به خدمت گرفتن پیمانکارانی است که توسعه‌دهندگان معمولاً در مراحل نهایی پروژه خود به آن‌ها نیازمند می‌شوند. همچنین او اضافه کرده است در حال حاضر پیمانکارانی را می‌شناسد که احتمالاً در حال کار روی برخی موارد این اثر دنیای‌باز و نقش‌آفرینی هستند.

با وجود اینکه کاربر خوش سابقه‌ای دست به افشای این اطلاعات زده است اما شما باید با احتیاط به سخنان او توجه کنید. این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده‌اند و ممکن است که ما تنها با یک شایعه یا حداقل اشتباهی غیرعمد مواجه باشیم.

برخی از کاربران بنا به دلایلی در حال گمانه‌زنی هستند که بازی Elden Ring به زودی یک نمایش خیره‌کننده در مراسم The Game Awards 2020 خواهد داشت؛ با توجه به اینکه این مراسم مهم‌ترین رویداد نهایی سال 2020 در زمنیه بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید، این احتمال دور از انتظار نیست اما باز هم تنها در حد یک شایعه باقی می‌ماند.

شما می‌توانید هم‌اکنون به نظرسنجی بهترین بازی‌های سال جاری در مراسم مذکور بپردازید؛ برای دریافت جزئيات بیشتر پارسی‌گیم را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.