بازی استودیو FromSoftware
یحیی رحیمی

سازنده Elden Ring مشغول تولید یک بازی معرفی‌نشده است

یحیی رحیمی 2 فروردین 1402 بدون دیدگاه
397 بازدید

استودیو ژاپنی فرام‌سافتور، سازنده بازی Elden Ring، دو پروژه رسمی در دست تولید دارد، اما صفحه کاری یکی از کارمندان این استودیو، نشان‌دهنده ساخت یک بازی جدید است. بازی Armored Core 6 و بسته الحاقی Elden Ring دو پروژه رسمی فرام‌سافتور هستند و به نظر می‌رسد که استودیو، منابع کافی برای پروژه دیگری در اختیار نداشته باشد. پروفایل لینکداین Kenneth Chan از کارمندان این استودیو نشان می‌دهد که آن‌ها در حال ساخت یک «پروژه معرفی‌نشده» هستند.

طبق صفحه لینکداین این بازی‌ساز، پروژه معرفی‌نشده به مدت یک سال و سه ماه است که تحت توسعه قرار دارد. البته هیچ سرنخی از آن وجود ندارد و نمی‌دانیم که با چه بازی‌ای روبه‌رو هستیم. ممکن است که دنباله یکی از بازی‌های استودیو همانند Sekiro Shadows Die Twice در حال ساخت باشد. احتمال اینکه یک بازی کاملاً جدید را ببینیم هم وجود دارد. عده‌ای می‌گویند که این پروژه معرفی‌نشده ممکن است ریمستر یکی از بازی‌های قدیمی مانند بلادبورن باشد و بالاخره قابلیت 60 فریم در ثانیه برای آن فعال شود. این گمانه‌زنی‌ها هیچ پایه و اساسی ندارند.

در حال حاضر مشخص نیست که Kenneth Chan به‌عنوان بازی‌ساز چه نقشی در پروژه معرفی‌نشده دارد. رزومه کاری او نشان می‌دهد که او در تولید چند بازی مهم استودیو شریک بوده است. او ایده اولیه Armored Core 6 را شکل داده است و همچنین سیستم پیش‌روی بازی‌کننده برای Elden Ring را ساخته است. این نشان می‌دهد که او فردی باتجربه است و اینکه نقش اساسی در تولید پروژه جدید دارد. این پروژه احتمالاً در مرحله اول تولید و حتی ایده‌پردازی قرار دارد و ممکن است تا چند سال آینده، هیچ خبری از آن دریافت نکنیم.

بازی جدید FromSoftware سازنده Elden Ring

بازی جدید FromSoftware

بازی Armored Core 6 اولین بازی غیر سولز فرام‌سافتور از سال 2009 تابه‌حال است. موفقیت آثار دیمونز سولز، دارک سولز و بلادبورن باعث شد تا این استودیو ژاپنی همچنان به تولید بازی‌های این سبک ادامه دهد. بازی الدن رینگ نیز در ادامه همین جریان ساخته شد. میازاکی مدتی پیش گفته بود که این سبک از بازی با هویت استودیو همخوانی دارد و آن‌ها همچنین به تولید این بازی‌ها ادامه می‌دهند. بازی Armored Core 6 اما از روند اخیر استودیو فاصله می‌گیرد و به فرم قبلی باز می‌گردد. میازاکی گفته است که المان‌های مخصوص استودیو ممکن است در این بازی حاضر باشند.

در مورد زمان انتشار پروژه‌های جدید فرام‌سافتور، اطلاعات اندکی در دسترس است. بازی جدید آن‌ها در سپتامبر امسال منتشر می‌شود. بسته الحاقی Shadow of the Erdtree نیز در ادامه سال منتشر خواهد شد. از آنجایی که استودیو، تازه کار روی پروژه معرفی‌نشده را آغاز کرده است، بعید است معرفی رسمی تا سال آینده انجام شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.