Shannon-Studstill
یحیی رحیمی

مدیر Santa Monica به Google Stadia پیوست؛ انتخاب یومی یانگ به عنوان مدیر جدید

یحیی رحیمی 15 اسفند 1398 بدون دیدگاه
379 بازدید

مدیر Stadia Games به نام Jade Raymond امروز خبر از بازگشایی یک استودیو بازی جدید برای کار روی عناوین اختصاصی Stadia داده است. این استودیو در کالیفرنیا قرار دارد و مدیر آن نیز Shannon Studstill اعلام شده است. این فرد قبلا در استودیو Santa Monica در مقام مدیر مشغول به کار بود و حالا مدیر استودیوی جدید گوگل شده است.

Raymond در این مورد گفته است که مدت هاست طرفدار Studstill بوده است و اینکه او تجربه کار روی بازی God of War را دارد، حسابی او را هیجان زده کرده است. این فرد تجربه کاری فوق العاده خوبی در زمینه مدیریت دارد و می تواند برای گوگل فوق العاده کاربردی باشد. خود Studstill نیز به این صحبت جواب داده است و از هیجان خود برای کار در این استودیو و بودن در تیم گوگل صحبت کرده است.

فعلا مشخص نیست که چه بازی در این استودیو جدید ساخته خواهد شد اما مدیر استودیوهای گوگل گفته است که مکانیسم های گیم پلی جدید و راه های خلاقانه تازه ای برای ساخت بازی در دستور کار قرار گرفته اند. سونی با از دست دادن مدیر یکی استودیوهای مطرحش اما سریعا دست به کار شده است و فرد جدیدی را به مقام مدیریت گمارده است. این فرد که یومی یانگ نام دارد، 19 سال است که در سونی مشغول به کار است و تا به حال به عنوان تهیه کننده و کارگردان در بازی های مختلفی شرکت داشته است.

سونی در اعلامیه خود از Shannon نیز تشکر کرده است و تلاش های او برای ارتقای استودیو به جایگاه فعلی اش را تحسین کرده است. در ادامه از یانگ به عنوان فردی که توانایی و تجربه زیادی برای مدیریت استودیو دارد تعریف شده است و به نوعی او از اتفاقات حال حاضر سونی با خبر است و می تواند به خوبی انتظارات را برآورده کند و آینده ای روشن برای سونی بسازد.
نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.