بازی آنلاین Fortnite فورتنایت لگو
یحیی رحیمی

سازنده Fortnite از سه بازی آنلاین جدید رونمایی کرد

یحیی رحیمی 12 آذر 1402 بدون دیدگاه
590 بازدید

شرکت اپیک گیمز از سه بازی آنلاین لایو سرویس رونمایی کرد که قرار است از طریق بازی Fortnite قابل تجربه باشند. اولین بازی به نام LEGO Fortnite روز هفتم دسامبر منتشر می‌شود، روز هشتم دسامبر نیز بازی Rocket Racing در دسترس قرار می‌گیرد. در پایان بازی Fortnite Festival روز نهم دسامبر اضافه می‌شود. قرار است که تریلر بازی راکت ریسینگ که مشابه بازی راکت لیگ طراحی شده است در مراسم گیم اواردز روز پنج‌شنبه پخش شود.

اولین بازی به لگو فورتنایت به‌عنوان یک حالت بقا و کرفت ماجراجویانه معرفی شده است. محیط‌های آزاد و وسیع با قابلیت ساخت و ساز لگو ترکیب شده است و نتیجه آن یک بازی مفرح و جذاب برای سنین بالاتر از 10 سال است. هدف این بازی تشویق به خلاقیت و بازی تیمی است. این اولین همکاری نزدیک میان اپیک گیمز و شرکت لگو است و به نظر می‌رسد که اتفاقات بیشتری در راه هستند. روند بازی به نظر مشابه ماینکرافت باشد.

دومین بازی به نام Rocket Racing توسط استودیو Psyonix، سازنده راکت لیگ توسعه یافته است. با یک بازی مسابقه‌ای آرکید سریع و مهیج روبه‌رو هستیم که می‌توانید دریفت بکشید و با دوستانتان در پیست‌های مسابقه مختلف رقابت کنید. این بازی یک اثر مسابقه‌ای است که می‌تواند افراد زیادی را جذب کند. امکان تجربه راکت ریسینگ روز هشتم دسامبر فراهم می‌شود و این بازی برای تمامی سنین طراحی شده است. قرار است ویدیو معرفی بازی به‌زودی پخش شود. این بازی قرار بود جزو سورپرایزهای اپیک گیمز باشد که به نظر به دلیل پخش تریلر GTA 6، زودتر از موعد معرفی شد.

بازی آنلاین Fortnite فورتنایت لگو سه بازی تازه Fortnite

آخرین بازی که Fortnite Festival نام دارد، عنوان متفاوتی است. هفته گذشته در مود حالت موسیقایی فورتنایت شایعاتی شنیدیم. این شایعات در بیانیه مطبوعاتی جدید تائید شد. فورتنایت فستیوال یک بازی موسیقایی جدید است که می‌توانید همراه دوستان یک بند تشکیل دهید یا اینکه به‌تنهایی به روی سن بروید و ترانه‌های مشهوری را بنوازید. این اثر توسط سازنده Rock Band طراحی شده است و به قولی آغاز روند تازه‌ای خواهد شد که در نهایت درهای بازی فورتنایت را به روی افراد بیشتری باز می‌کند.

فصل جدید بازی بتل رویال اپیک گیمز با حضور ویکند، خواننده مشهور کانادایی آغاز می‌شود. او قرار است که یک کنسرت زنده داشته باشد و دیگر بازیکنان بتوانند هم‌زمان با او، ترانه‌ها را با فشردن دکمه‌ها و کامبوها اجرا کنند. می‌توانید در ادامه به تماشا تریلر جدید LEGO Fortnite بپردازید و منتظر معرفی رسمی دیگر بازی‌ها باشید. نظر شما چیست؟ آیا از سه عنوان تازه راضی هستید؟‌

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.