بازی MudRunner
مهدی ملکی

بازی رایگان این هفته فروشگاه اپیک مشخص شد: MudRunner

مهدی ملکی 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
696 بازدید

یکی از بزرگ‌ترین غافل‌گیری‌های چند سال اخیر، راه‌اندازی فروشگاه اپیک بود؛ هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که سازنده موتور‌های بازی‌سازی Unreal Engine و بازی Fortnite، منابع و قدرت کافی برای انجام این کار را داشته باشد. اما چگونه سازنده Half Life و موتور بازی‌سازی Source توانست استیم را پادشاه بازی‌های دیجیتالی PC کند؟ خوب اگر از راه معمولی نتوان این روند را طی کرد، با ارائه بازی‌های رایگان هر کسی بالاخره عاشق فروشگاه اپیک می‌شود؛ این طور نیست؟

فروشگاه اپیک در آخرین اقدام خود یکی دیگر از بازی‌های موجود بر بستر خودش را به مدت محدودی رایگان خواهد کرد. بازی MudRunner یکی از عناوین شبیه‌ساز مسابقات آف‌رود محسوب می‌شود که در سال 2017 روانه بازار شد و با در اختیار گذاشتن 19 خودرو مخصوص نواحی صعب‌العبور، از شما می‌خواهد که با گذر از خطرناک‌ترین مناطق سیبری، محموله‌ها را به مقصد برسانید و ماموریت را کامل کنید؛ هنوز جالب نشده است؟ خوب شما هیچ چیز دیگری در اختیار ندارید مگر قطب‌نما و نقشه‌تان!

طبق اعلام هفته پیش، این بازی به مدت محدودی رایگان خواهد بود و با دریافت آن در حساب کاربری اپیک، همیشه به این عنوان دسترسی خواهید داشت. این بازی از امروز تا 3 دسامبر یا به عبارت دیگر 13 آذر قابل دریافت است. علاوه بر بازی مذکور، شما قادر خواهید بود تا سه DLC این بازی شامل The Ridge، The Valley و Old timers را که پیش از این برای آن منتشر شده‌ بودند را هم دریافت کنید. تنها بسته ‌توسعه‌دهنده‌ای که در این بین رایگان نشده است، American Wilds نام دارد که البته تا تاریخ مذکور به قیمت 4.99 دلار به فروش می‌رسد و جزوی از تخفیف‌های جمعه سیاه محسوب می‌شود. علاوه بر مسائلی که ذکر شد، شما می‌توانید عنوان SnowRunner که دنباله بازی اصلی است را هم با تخفیف خوبی صاحب شوید و در یک مجموعه کاملا شبیه‌ساز به ادامه بقا بپردازید.

اگر بازی این هفته شما را راضی نکرد، ساعت‌هایتان را تنظیم کنید تا بازی Cave Story+ را در هفته آتی به رایگان دریافت کنید؛ فروشگاه اپیک طبق روال معمول بازی رایگان هفته بعد را هم مشخص کرده که پیش‌تر ذکر شد و باید متوجه باشید که این عنوان پلتفرمر تنها توسط یک نفر ساخته شده است و شامل برخی از بهترین بهینه‌سازی‌ها برای نسخه PC خواهد بود.

شما می‌توانید به طور رایگان از لینک زیر بازی MudRunner را دریافت کنید:

MudRunner on Epic Store

منبع: TwinFinite

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.