Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

کیانو ریوز بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده است

مهدی ملکی 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,369 بازدید

کیانو ریوز جزو بازیگرانی محسوب می‌شود که در حال حاضر همه‌جا هست؛ مهم نیست که شما در حال فیلم دیدن هستید یا سریال، انیمیشن تماشا می‌کنید یا جدیدترین بازی ویدیویی سال را دانلود کرده‌اید، کیانو ریوز همیشه آن جا است تا سلامی عرضه کند؛ حتی ممکن که شما درب یخچال را بگشایید و کیانو را آن جا هم ببینید! به هر حال او همه جا هست و از دو سال پیش تصمیم گرفته که در بازی Cyberpunk 2077 هم نقش‌آفرینی کند.

این ستاره فیلم‌های جان‌ویک و ماتریکس، در بازی Cyberpunk 2077 نقش شصخیت Johnny Silverhand را اجرا می‌کند که یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های بازی به شمار می‌آید. اما به نظر می‌رسد او تنها یک بازیگر معمولی نیست و به بازی کردن این عنوان هم پرداخته است. به تازگی یکی از سرمایه‌گذاران لهستانی بازی Cyberpunk 2077 از مدیر‌عامل اجرایی شرکت CD Projekt Red، نظر کیانو ریوز ستاره هالیوودی را درباره این عنوان جویا شده و آقای Adam kicinski هم به این سوال جواب داده است:

Adam kicinskiاو بازی را تجربه کرده اما تا آن جایی که من می‌دانم آن را به اتمام نرسانده است؛ با این حال می‌دانم که مطمئنا بازی را تجربه کرده و آن را دوست دارد.

شخصت Johnny Silverhand همان طور که پیش‌تر اعلام شده بود و در آخرین تریلر بازی به آن اشاره شد، نقش بزرگی را در جهان این بازی ایفا می‌کند. آن گونه که ما از روند این تریلر متوجه شدیم، او بر علیه شرکت‌های بزرگ جهان بازی عمل می‌کند و سعی دارد که این شرکت‌ها را از بین ببرد. علاوه بر این‌ها یکی از اعضای اصلی گروه Samurai محسوب می‌شود که کار اصلی آن‌ها اجرای موسیقی است؛ گروهی که توسط یک بند واقعی موسیقی هدایت می‌شوند.

در سال 2019 و همزمان با مشخص شدن اولین تاریخ عرضه بازی، ما با کیانو ریوز روی صحنه مواجه شدیم که باعث حیرت بسیاری از طرفداران گردید. البته در ابتدا قرار نبود که شخصیت تاثیرگذاری به این بازیگر واگذار شود ولی پس از تلاش‌های ریوز برای اجرای نقش بیشتر، استودیو تصمیم گرفت که پلات داستانی بازی را کمی تغییر دهد تا Johnny Silverhand نقش بیشتری در بازی داشته باشد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. مدیرعامل استودیو توسعه‌دهنده به تازگی با اشاره به تبلیغات عظیم بازی، قول داده است که تاریخ انتشار فعلی به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و بازی Cyberpunk 2077 قطعا در تاریخ 20 آذر عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.