بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

بازی Cyberpunk 2077 قطعا در تاریخ 20 آذر عرضه خواهد شد

مهدی ملکی 7 آذر 1399 بدون دیدگاه
535 بازدید

روند تاخیر بازی‌های ویدیویی مسئله ناآشنایی نیست؛ بسیاری از بازی‌های بزرگ حداقل یک بار تاخیر در تاریخ عرضه را تجربه می‌کنند و بنابراین بسیاری از بازی‌بازان به این واقعیت رسیده‌اند که نباید چندان به بازه زمانی اعلام شده توسط توسعه‌دهندگان اطمینان کرد. این موضوعی است که بسیاری در مورد بازی God of War Ragnarok هم خاطر نشان می‌کنند. اما کدام بازی پس از گلد شدن و وعده سازندگان در رابطه با قطعیت عدم اتفاق افتادن این مشکل، باز هم دچار تاخیر می‌شود؟ به Cyberpunk 2077 خوش آمدید!

چند ماه پیش، استودیو CD Projekt Red توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 با قاطعیت به طرفداران قول داد که این بازی هرگز دچار تاخیر مجدد نخواهد شد. اما اکنون یک هفته از تاریخ انتشار بازی گذشته است و ما باید دو هفته دیگر هم برای عرضه این عنوان صبر کنیم. در روزهای اخیر، این سازنده و ناشر لهستانی اعلام کرده آن اتفاق تنها برای یک بار رخ داده است و هرگز با یک تعویق دیگر رو به رو نخواهیم شد. با یک نگاه گذرا به اسناد مالی سه‌ماهه سوم سال CD Projekt Red، می‌توان متوجه شد که تاریخ 20 آذر چندین بار در این دفاتر به چشم می‌خورد.

مدیر مالی این شرکت Piotr Nielubowicz در یک پیام ویدیویی به این موضوع اشاره کرد و گفت که کمپین تبلیغاتی بازی مذکور همین حالا هم شروع شده است و به زودی تبلیغات بیشتری را از آن شاهد خواهیم بود.

البته به نظر می‌رسد که این بار حق با سران CD Projekt Red باشد؛ زیرا هفته پیش شاهد انتشار تریلر‌های بودیم که اجرای بازی روی کنسول‌های Xbox Series X و Xbox One و همچنین کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 پرو را با کیفیت واقعی نشان می‌داد. این اتفاق مسئله مهمی تلقی می‌شود زیرا آخرین باری که با تاخیر در عرضه این بازی مواجه شدیم، به دلیل بهینه‌سازی هر چه بیشتر بازی روی تمام پلتفرم‌های مقصد بود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر برای تمام پلتفرم‌های اصلی نسل هشتم، نهم و PC در دسترس قرار خواهد گرفت و به تازگی مشخص شده است که پیش‌خرید بازی روی استیم و فروشگاه GOG جوایز جالبی را برای کاربران در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.