بازی The Witcher 3: Wild Hunt
محمد صادق شجاعی

بازی The Witcher 3 برای نسل نهم رده‌بندی سنی شد

محمد صادق شجاعی 29 مهر 1400 بدون دیدگاه
459 بازدید

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان دومین بازی پر‌افتخار تاریخ، با ارائه داستانی فوق‌العاده، گیم‌پلی درگیر‌کننده، جهان گیرا و وسیع و جلوه‌های بصری چشم‌نواز به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل شد که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. با عرضه کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، بسیاری از بازیکنان خواهان ارتقا بازی ویچر 3 و انتشار نسخه نسل بعد آن بودند. مدتی پیش شرکت CD Projekt به این خواسته علاقه‌مندان پاسخ داده و نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 را معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار، بنیاد PEGI اقدام به رده‌بندی سنی نسخه جدید بازی مذکور کرده است.

براساس گزارش بنیاد PEGI، نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3: Wild Hunt همانند دیگر نسخه‌های این بازی، مناسب افراد 18 سال به بالا بوده و سنین پایین‌تر نباید این اثر را تجربه کنند. این امر به معنای وجود ویژگی‌هایی همچون سطح بالای خشونت، خونریزی، کشتار افراد بی‌دفاع، آتش زدن دشمنان و قطع عضو در هنگام مبارزات در بازی مذکور است که علاقه‌مندان بازی ویچر 3 کاملا با آن‌ها آشنایی دارند.

این اقدام بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها را می‌توان به معنای انتشار نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 در آینده نزدیک دانست. اگرچه سخنگوی شرکت سی دی پراجکت در تماسی که با وب‌سایت VGC برقرار کرده، اعلام کرده است که این شرکت هیچ خبر جدیدی برای اعلام ندارد. او در این باره چنین گفته است:

پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس پلتفرم‌های جدیدی برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستند. بنابراین نسخه مربوط به پلتفرم‌های ذکر شده باید برای رده‌بندی سنی به این مراکز ارسال شود. این یک رویه استاندارد و مرسوم بوده و تاریخ ذکر شده در وب‌سایت بنیاد PEGI تاریخ انتشار نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 نیست. تاریخ عرضه این نسخه هنوز اعلام نشده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

در ماه مارس، شرکت CD Projekt اعلام کرد که قصد دارد نسخه نسل جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در نیمه دوم سال 2021 منتشر کند. با این حال، ماه گذشته این شرکت گفت که نمی‌تواند عرضه در بازه زمانی ذکر شده را تضمین کند. میخال نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، معاون ارشد توسعه کسب و کار شرکت سی دی پراجکت در گفت‌و‌گو با سهامدارن گفته است:

همانند بازی Cyberpunk 2077، هدف ما انتشار نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 در اواخر سال 2021 است. با این حال، به دلیل اینکه روند ساخت همچنان در حال انجام است، ما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که برنامه انتشار تغییر نخواهد کرد.

ویژگی‌های نسخه نسل نهم The Witcher 3

نسخه جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt به صورت مستقل برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. آن دسته از بازیکنانی که پیش از این بازی مذکور را خریداری کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان بازی خود را به نسل بعد ارتقا دهند. نسخه نسل بعد بازی ویچر 3 در کنار برخورداری از تمامی بسته‌های الحاقی از جمله Hearts of Stone و Blood and Wine، دارای محتواهایی براساس سریال The Witcher خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به لودینگ‌های سریع‌تر و پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ اشاره کرد. آدام کیچینسکی (Adam Kiciński)، رئیس شرکت CD Projekt، در ماه سپتامبر گفت که امیدوار است نسخه جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt چرخه عمر این اثر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

نظر شما راجع به نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 چیست؟ آیا قصد تجربه این نسخه را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.