مهدی ملکی

بازی Returnal با روند جدیدی از کنترلر دوال‌سنس استفاده خواهد کرد

مهدی ملکی 25 آذر 1399 بدون دیدگاه
271 بازدید

سونی به عنوان یکی از غول‌های صنعت بازی‌های ویدیویی، عناوین فرست‌پارتی بسیاری را برای عرضه کنسول پلی استیشن 5 تدارک دیده است. یکی از این عناوین نسبتاً هیجان‌انگیز حداقل تا به اینجای کار، بازی Returnal است که در ماه مارس عرضه خواهد شد. کاربران امیدوارند که این بازی هم همانند اکثر آثار فرست‌پارتی، از قابلیت‌های قابل توجه کنترلر دوال‌سنس استفاده کند و حالا جزئیاتی منتشر شده‌اند که به نحوه این استفاده می‌پردازند.

سازنده بازی Returnal پیش از این تایید کرده بود که شما به وسیله تریگرهای تطبیقی می‌توانید حالت شلیک اسلحه خود را تنظیم کنید. در واقع شما با فشردن نصف تریگر L2 می‌توانید نشانه‌گیری کنید و اگر به طور کامل این دکمه را فشار دهید، حالت شلیک سلاحتان تغییر خواهد کرد. با این حال تریگر R2 همیشه برای شلیک استفاده خواهد شد و اگر از این تنظیمات رضایت ندارید، می‌توانید آن‌ها را به دلخواه، درون بازی تغییر دهید.

تا به حال گزارشات زیادی به نحوه استفاده از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس اشاره کرده‌اند و این تصور را به وجود می‌آورند که خلاقیت سازندگان در کنار این قابلیت‌ها تا کجا پیش خواهد رفت. کنترلر دوال‌سنس در حال حاضر با قیمت 70 دلار و به طور جداگانه نیز قابل تهیه است.

بازی Returnal در تاریخ 19 مارس سال 2021 یا به عبارت دیگر 29 اسفند سال جاری تنها برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. توسعه‌دهنده این عنوان هنوز اشاره‌ای به انتشار آن برای پلتفرم‌های دیگر نکرده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری باقی ماند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.