دانلود بازی Disassembly 3D برای PC
دانلود بازی Disassembly 3D برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Disassembly 3D برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1399 2 دیدگاه
7,334 بازدید

دانلود بازی Disassembly 3D برای کامپیوتر

برخی از بازی‌ها علاوه بر این سرگرم‌کننده هستند، جنبه دیگری همچون آموزشی نیز دارند؛ برای مثال بچه‌ها در بازی‌های شبیه‌سازی ساخت شهر، یاد می‌گیرند که هر بخش یا مرکز مدیر مخصوص به خود را نیاز دارد و یا در برخی از کشورها از بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی برای آموزش دادن رانندگان تازه‌کار استفاده می‌کنند تا خسارات را به حداقل برسانند. بازی جدید و منحصربه‌فرد Disassembly 3D یکی از جدیدترین محصولات سبک شبیه‌سازی بوده که توسط توسعه دهندگانی از استودیوی Khor Chin Heong طراحی و برای علاقه‌مندان منتشر شده است. علی‌رغم آنکه بچه‌ها در خانه نمی‌توانند هر چیزی را بازکرده و درون آن را مشاهده کنند، بازی معرفی شده، این امکان فراهم است تا وسایل مختلفی را به‌صورت جزءبه‌جزء بازکرده و به‌نوعی متوجه شوید که در دل آن وسیله چه می‌گذرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بدانید هر وسیله، از کوچک‌ترین چیز در خانه تا بزرگ‌ترین در بیرون، به چه صورت کار می‌کند و به‌نوعی علاقه دارید تا آن را بازکرده و به تکنولوژی و نوع همبندی آن پی ببرید، بازی جدید Disassembly 3D بهترین گزینه است. طراحی قدرتمند، باعث شده تا همه چیز به‌مانند واقعیت باشد، یعنی برای آنکه بتوانید درون یک وسیله را مشاهده کنید باید با استفاده از موس اول پیچ‌های آن را بازکرده و در نهایت موارد مختلف را جدا کنید تا به محتوای درونی دست یابید. شاید جذابیت گیم پلی زمانی دوچندان می‌شود که وسایل در هنگام جدا شدن، به‌مانند نمونه واقعی عمل می‌کنند؛ یعنی پیچ‌ها را باید با پیچ‌گوشتی باز کنید و در این موقع، شاهد چرخش پیچ و خارج شدن آن از جای خود هستید. آیتم‌ها و یا بهتر بگوییم، وسایل مختلفی از کوچک تا بزرگ برای باز کردن توسط توسعه‌دهندگان با جزئیات بالایی طراحی شده‌اند. در پایان، زمانی که تمام اجزاء وسیله از هم جدا شد، شاهد منفجر شدن آن هستیم، صحنه‌ای زیبا که به‌صورت آهسته قطعات وسیله که از هم جدا می‌شوند را نمایش می‌دهد.

شاید در جهان واقعی به دلیل ارزشمند بودن وسایل نتوان آن‌ها را با سلاح یا چکش یا موارد مشابه به‌صورت کامل نابود کرد، اما در بازی Disassembly 3D این امکان فراهم شده و بازیکنان می‌توانند با سلاح به سمت هر وسیله‌ای که دوست دارند، از وسایل منزل تا ماشین، قطار و موارد دیگر شلیک کرده و در نهایت، پس از نابودی کامل، به‌صورت آهسته شاهد صحنه‌های برخورد تیر یا چکش به‌وسیله انتخابی باشند و از این کار لذت ببرند.

اگر از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌های شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون بازی PC Building Simulator و Car Mechanic Simulator 2018 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Disassembly 3D با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Core i5
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Integrated Graphics
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or better
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Disassembly 3D: Ultimate Stereoscopic Destruction simulates the experience of taking everyday objects apart. Remove screws, bolts, nuts and every single part with your tools and bare hands. All fully interactive with realistic disassembly physics! Weapons mode unlock as you complete levels for more destructive fun! Shoot a TV with a shotgun, blow up your computer, smash stuff with a hammer, and much more. High performance bullet holes with precision calculated ballistics, trajectory, penetration, deflection and tumbling. Full sandbox mode allows you to build structures, spawn in vehicles, weapons and bombs, place and pose mannequins. Shooting things has never been more satisfying!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    سلام نسخه اندرویدش رو میشه بزارید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      amin در پاسخ به عرشیا

      مهمان

      برای دانلود بازی برای اندروید به مایکت برو و اسمش رو بنویس هست ولی مود دانلود کن تا بخشاش برات باز شه و مایکت مود نیست از سایت هایی که مود رو گذاشتن دانلود کن.