دانلود بازی Ryans Rescue Squad برای PC
دانلود بازی Ryans Rescue Squad برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ryans Rescue Squad برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,110 بازدید

دانلود بازی Ryans Rescue Squad برای کامپیوتر

از ویژگی‌های مثبت بازی‌های ویدیویی می‌توان به تنوع و گستردگی آن‌ها اشاره کرد که باعث می‌شود برای طیف‌های سنی مختلف، از کوچک تا بزرگ گرفته عناوین مناسبی وجود داشته باشد. بازی‌های کارتونی و رنگارنگ، تجربیات جذاب و لذت‌بخشی را به‌خصوص برای کودکان رقم خواهند زد. بازی Ryans Rescue Squad از استودیو Stage Clear عنوانی ماجرایی و لذت‌بخش با عناصری از بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی است که به دلیل گرافیک کارتونی و زیبایش، می‌تواند برای بازیکنان کم سن و سال‌تر مناسب باشد.

داستان بازی روایتی ساده را دنبال می‌کند، دوستان کاراکتر Ryan توسط فرد شروری به اسم Dark Titan ربوده شده و شما در کنار دو کاراکتر دیگر با نام‌های Robo Combo و Packrat باید به نجات آن‌ها بشتابید. برای ماجراجویی در سرزمینی رنگارنگ و مملو از ماجراجویی‌های جذاب و فانتزی خودتان را آماده کنید. گیم پلی بازی شباهت زیادی به بازی‌های پلتفرمر داشته اما چندان چالش‌برانگیز نیست و همه‌چیز به شکلی ساده و قابل‌درک طراحی شده است. تنوع مراحل و کاراکترها در سطح مناسبی قرار دارد. شما بین 4 کاراکتر اصلی می‌توانید کنترل یکی را در دست گرفته و به ماجراجویی بپردازید.

در طول مراحل، علاوه بر عناصر اصلی پلتفرمر، مینی گیم‌های فراوانی وجود دارد که برای پیشروی در آن‌ها نیاز به فعالیت‌های جدیدی خواهید داشت. پشتیبانی از Co-op باعث می‌شود بتوانید بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنید و لذتی دوچندان از ماجراجویی‌ها ببرید. پیدا کردن آیتم‌های مختلف، مبارزه با Boss های شرور و گشت‌وگذار در دنیاهای رنگارنگ مختلف، از روستاهای سرسبز تا مناطق زیر اقیانوس، در این بازی وجود دارد که تنوع محسوب می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Paw Patrol را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ryans Rescue Squad برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce 9800 GTX+ (1GB)
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Geforce 9800 GTX+ (1GB)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 560
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Geforce GTX 560

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ryan’s friends have been kidnapped by the evil Dark Titan, Robo Combo, and Packrat – and you are the only hero who can rescue them! Set out on a quest packed with slime, spaceship-flying bosses, and Ryan’s Surprise Eggs. Collect Sun Coins and Surprise Eggs to unlock new shop items and customize your character with fun alien hats, gamer gear, and much more. Use your platforming skills and special moves to save the day.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.