دانلود بازی Batbarian Testament of the Primordials برای PC
دانلود بازی Batbarian Testament of the Primordials برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Batbarian Testament of the Primordials برای PC

پارسی گیم 5 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,554 بازدید

دانلود بازی Batbarian Testament of the Primordials برای کامپیوتر

سبک‌های پلتفرمر Metroidvania یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های موجود در بازی‌های ویدیویی هستند. این بازی‌ها درواقع نام ژانرشان را از ترکیب دو بازی Metroid و Castlevania الهام گرفته‌اند و عناصری از هر دو بازی موفق را در گیم پلی خود پیاده‌سازی می‌کنند تا عناوینی سرگرم‌کننده و اعتیادآور پدید آید. بازی Batbarian: Testament of the Primordials از استودیو Unspeakable Pixels یکی از همین عناوین بوده که عناصر اکشن و ماجرایی را نیز به چاشنی خودش اضافه کرده است.

شما در این بازی نقش یک بربر را بازی می‌کنید که ابتدای بازی با صورت در اعماق یک غار بزرگ سقوط کرده است. او که اکنون گیج شده در تاریکی مطلق قرار دارد اما خوشبختانه یک خفاش نورانی به اسم Pip همراهش است تا برای نجاتش به او کمک کند. این غار عمیق مملو از معماها و هیولاهای خطرناک بوده و برای جان سالم به در بردن، همکاری میان شما و دوست خفاشتان بسیار مهم بوده و نقش کلیدی خواهد داشت. آیا آماده ماجراهای خطرناک و مهیج در اعماق زمین هستید؟

گیم پلی بازی یک پلتفرمر کلاسیک بوده که عناصر مبارزه‌ای و معمایی زیادی را در دل خودش جای داده است. شما با پیشروی در بازی می‌توانید قابلیت‌های جدیدی برای خود و خفاشتان به دست آورید تا برای مراحل سخت‌تر آینده آماده ‌باشید. گستردگی مراحل بازی و طولانی بودن آن از ویژگی‌های اصلی این عنوان هستند. بیش از 400 اتاق مختلف در مراحل طراحی شده که باعث می‌شود تمام کردن بازی بالای 20 ساعت زمان ببرد. در کنار دشمنان متنوع، 10 مدل Boss مختلف را هم ملاقات خواهید کرد که مبارزات چالش‌برانگیزی را با شما رقم می‌زنند.

از دیگر ویژگی‌های بازی وجود عناصر کوچکی از عناوین نقش‌آفرینی مانند افزایش سطح Level است که پیشروی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. داستان بازی نیز با توجه به انتخاب‌های شما می‌تواند پایان‌های متفاوتی داشته باشد. این غار عمیق، مملو از رازها و معماهای مختلف است که باید آن‌ها را کشف کنید، پس با خفاش جادویی خود همراه شده و برای ماجراجویی سرگرم‌کننده‌ای خودتان را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deaths Door و Ori and The Will of The Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Batbarian Testament of the Primordials با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and Above
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 9800GTX+ (1GB)
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

*Crash* …That was the sound of you landing face first in an abyss filled with monsters, traps, and eldritch secrets. But hey, it’s ok barbarian, you are not alone: Pip, your best friend—and mysteriously luminous bat—is with you. And it’s only by truly working together that you’ll be able to solve the abyss’ puzzles, fight off its hungry denizens, discover its true purpose and maybe -just maybe- make it out alive with the secrets of the primordials.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.