دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC
دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1399 2 دیدگاه
10,496 بازدید

دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای کامپیوتر

برخی از بازیکنان در سراسر جهان، طرفدار بازی‌هایی هستند که در داستان آن ساخت‌وساز باشد؛ محصولات ویدئویی متنوعی توسط توسعه دهندگان بسیاری برای این نوع طرفداران طراحی شده است که در داستان هرکدام از آن‌ها، می‌توانیم به ساخت شهری زیبا، اجزای شهری مانند فرودگاه یا موارد این‌چنینی و بسیاری دیگر مشغول شویم. پل‌سازی نیز یکی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای است که به‌واسطه آن می‌توان برای ساعت‌ها سرگرمی جذابی را تجربه کرد و در کنار این موضوع، می‌توان فکر و ذهن خود را نیز به چالش کشید، گاهی تقویت کرد. با بازی جدید و سرگرم‌کننده Bridge Constructor The Walking Dead می‌توان به جهان آخرالزمان، سفری هیجان‌انگیز داشت. این عنوان به تهیه کنندگی کمپانی Headup و توسط استودیو ClockStone طراحی و ساخته شده است. شاید باید گفت که طراحان سعی کرده‌اند تا با ترکیب دو بازی مختلف، داستانی هیجان‌انگیز و محیطی خاص را به تصویر بکشند.

اگر از طرفداران بازی The Walking Dead بوده باشید، قطعاً می‌دانید که در داستان این بازی زامبی‌ها شورش کرده و انسان‌ها را منبع تغذیه خود می‌دانستند و شما باید در قالب تیمی از بازماندگان برای ادامه زندگی نبردی تمام‌عیار را تجربه می‌کردید. در Bridge Constructor که می‌توان گفت جزو بازی‌های کم‌حجم به‌حساب می‌آید، باید از دست زامبی‌ها بگریزید؛ اما در زمان فرار، به پرتگاه‌ها و مکان‌هایی برخورد خواهیم کرد که نه می‌توان از روی آن‌ها پرید، نه ابزاری برای پیمودن طول آن‌ها در دسترس است. در اینجاست که شما و فکرتان وارد داستان شده و با ساخت پلی منحصربه‌فرد می‌توانید به بازماندگان داستان کمک بزرگی کنید. البته همیشه ساختن پل راه‌گشا نیست و کارهای دیگری نیز باید صورت گیرد.

شخصیت‌های مختلفی از جمله Daryl, Michonne و Eugene در دل داستان قرار داده شده‌اند که در هر مرحله باید آن‌ها را با ساخت پل و از بین بردن زامبی‌ها به سمت محوطه‌ای که با حرف A و رنگ سبز مشخص شده، منتقل کنید. همان‌طور که گفته شد، گاهی وقت‌ها در کنار پل‌سازی باید کارهای دیگری نیز صورت گیرد تا شخصیت موردنظر بتواند از حمله زامبی‌ها جان سالم بدر ببرد. برای مثال باید در یکی از مراحل اولیه به شکلی سناریو را تعریف کنید تا زامبی‌ها به زیر کانتینر معلق رفته و در نهایت شما با آزاد کردن آن، موجب از بین رفتن این موجودات عجیب‌وغریب شوید. در کل ساخت پل برای عبور شخصیت‌ها و همچنین وسایل نقلیه، اساس داستان بازی است و همین عامل می‌تواند موجب به چالش کشیده شدن فکر و ذهن شما گردد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ساخت‌وسازی هستید، بد نیست تا محصولات مشابهی همچون Smart City Plan و Poly Bridge 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8, 10
Processor: 3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX10 compatible
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prepare for the ultimate mashup experience! Bridge Constructor: The Walking Dead combines the legendary and challenging puzzle gameplay of Bridge Constructor™ with the post-apocalyptic zombie universe of AMC’s The Walking Dead.
Join a group of survivors as they fight against hordes of undead walkers and a hostile human community. Build bridges and other constructions through bleak landscapes and ruined structures. Team up with fan-favorite characters like Daryl, Michonne and Eugene, and create safe passage for iconic vehicles from the series.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    pouya

    مهمان

    سلام چطور باید بازی رو کرک کنیم تو فایل موجود نیس و انستال نداره پورتبل هست وقتی بازی رو اجرا میکنم steam بالا میاد مشکل از کجاس؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به pouya

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید