دانلود بازی Smart City Plan برای PC
دانلود بازی Smart City Plan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Smart City Plan برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1399 3 دیدگاه
10,795 بازدید

دانلود بازی Smart City Plan برای کامپیوتر

آرشیتکت بودن در نظر بسیاری یک شغل جذاب است. بسیاری از ما با دیدن ظاهر شهرمان دوست داریم که جای یک معمار بزرگ بودیم و چهره شهر را با ساختمان‌ها و مناطق جدید تغییر می‌دادیم. فرصت چنین کاری تنها در بازی‌های ویدیویی به ما داده می‌شود و استودیو Ambiera نیز برای برآورده کردن آرزوی دیرینه ما دست‌به‌کار شده است. بازی Smart City Plan یک عنوان شهرسازی مدرن است. در این بازی مناطق مختلف را چه تجاری و چه صنعتی را مشخص می‌کنید و سپس به ساخت مسیرهای مختلف خواهید پرداخت و ساختمان‌های جدیدی را برپا خواهید کرد. بالاخره می‌توانید شهر رؤیاهای خود را بسازید.

در بازی Smart City Plan علاوه بر طراحی و ساخت شهر و مسیرها باید به مسائل حقوقی نیز توجه داشته باشید. برای نمونه مالیات شهری را مشخص کنید و همچنین فناوری‌های یک شهر مدرن را در بازی به کار بگیرید. کل هدف بازی ساخت یک شهر قابل‌اطمینان و زیبا برای شهروندانی است که مدیریت شما اعتماد کرده‌اند. در این میان المان‌های مختلفی شمارا یاری خواهند کرد. برای نمونه از قطار، اتوبوس و مترو به‌منظور جابه‌جایی شهروندان استفاده خواهید کرد و همچنین بخش‌های جدید صنعت را به‌منظور بهبود زندگی شهری تأسیس خواهید کرد. جذاب‌ترین بخش بازی، تدوین قوانین جدید است. برای نمونه می‌توانید در مورد آزادی استفاده از سلاح تصمیم بگیرید یا اینکه حتی قوانینی برای کاهش آلودگی و چراغ‌های راهنمایی و قمار تصویب کنید. هرچند که با گسترش شهرهای مدرن، محیط‌زیست آسیب زیادی می‌بیند، شما از همان اول ساخت یک شهر سبز و دور از کربن را شروع کنید.

بازی Smart City Plan مشکلات مختلفی را نیز به‌عنوان یک شهردار پیش روی شما قرار می‌دهد. ممکن است نقشه راهی که ترسیم کرده باشید باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین شود و برای همین لازم است که مشکلات متنوع را حل کنید و حتی به فکر ارتقای فناوری‌های مورداستفاده خود برای کسب رضایت شهروندان بیفتید. در بخش سندباکس بازی نیز می‌توانید هر آنچه دوست دارید را ایجاد کنید و هیچ مشکلی در این مورد مشاهده نخواهد شد. در این راه تنها نیستید و یک دستیار خبره نیز تمام زیروبم شهرسازی را برای شما توضیح خواهد داد. با پیشرفت در بازی ساختمان‌های جدیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و حتی در آخر به ساخت سفینه فضایی و جابه‌جایی بین ستاره‌ای نیز خواهید رسید. این بازی یک تجربه فوق‌العاده از شهرسازی را ارائه می‌دهد و ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. در این سبک نگاهی به Sim City و Cities Skylines بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Smart City Plan با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz dual core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Hardware accelerated graphics with dedicated memory
Storage: 120 MB available space
Additional Notes: minimum resolution of 1024×786

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2 GHz dual core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Hardware accelerated graphics with dedicated memory
Storage: 120 MB available space
Additional Notes: you’ll see more details at a resolution of at least 1680 x 1050

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Smart City Plan is a modern city builder game: Plan zones, roads, public transport like trains, trams, buses, subways and even the hypertube. Set taxes and policies and implement smart city technologies. Generate a sustainable city and take care of your citizens.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    بارانا

    مهمان

    ارور میده و باز نمیشه از حالت فشرده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بارانا

      پشتیبانی

      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    یک وبسایت خوب برای گیم

    پاسخ دهید