دانلود بازی Poly Bridge 2 برای PC
دانلود بازی Poly Bridge 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Poly Bridge 2 برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1399 بدون دیدگاه
6,594 بازدید

دانلود بازی Poly Bridge 2 برای کامپیوتر

پل‌سازی سالیان سال است که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بشری به‌حساب می‌آید و پیشرفت‌های بسیار زیادی در این زمینه شاهد بوده‌ایم. پل‌های معلق شاید صدسال پیش یکی از عجیب‌ترین دستاوردهای بشری به شمار می‌رفت اما حالا از روی آن‌ها می‌گذریم و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهیم. تابه‌حال استودیوهای بازی‌سازی مختلفی تلاش کرده‌اند تا یک شبیه‌ساز مناسب از پل‌سازی ارائه دهند و هرکدام به‌نوعی، فرایند طراحی پل‌ها را به زبان ساده نشان داده‌اند. استودیو Dry Cactus با شروع فرانچایز Poly Bridge طرفداران این ژانر را مورد هدف قرار داد و حالا با Poly Bridge 2 برگشته تا مراحل و چالش‌های بیشتری به خورد شما دهد.

بازی Poly Bridge 2 نسبت به نسخه اول پیشرفت زیادی داشته و البته همان سبک مراحل نسخه اول ادامه یافته است. کافی است از مرحله اول شروع کنید و با استفاده از ابزارهایی که در اختیاردارید، به ساخت پل‌های مختلف بپردازید. رد کردن مراحل اولیه به‌سرعت انجام می‌شود و نیازی به فکر در مورد ساختار پل ندارید اما هر چه جلو می‌روید، نیاز به دانش استاتیک و پل‌سازی اهمیت پیدا می‌کند و نمی‌توانید بدون اطلاع از نحوه بارگذاری پل و واکنش آن نسبت به لنگرها، جلو بروید. استودیو از اتومبیل‌های جدیدی استفاده کرده تا هیجان بیشتری به بازی بدمد و تجهیزات جدید هم می‌تواند اهمیت زیادی برای بازی داشته باشد. به لطف فیزیک جدید موتور بازی، شاهد شبیه‌سازی بهتری نسبت به نسخه‌ی پیشین هستیم. اضافه شدن رقابت‌های آنلاین و استریم بازی از طریق توییچ، رقابت تازه‌ای پدید می‌آورد که روزها شمارا سرگرم خواهد کرد.

سیستم عیب‌یابی پل‌ها در بازی Poly Bridge 2 اصلاح‌شده و می‌توانید نقاط ضعیف پلی که طراحی کرده‌اید را به‌دقت ببینید و طراحی خود را اصلاح کنید. سیستم‌های طراحی پل هم بهبود جدی یافته‌اند و کاملاً به یک شبیه‌ساز مدرن نزدیک شده‌اند. ازلحاظ بصری شاهد افزایش رزولوشن بازی هستیم و صحنه‌های خنده‌دار و بامزه اضافه‌شده‌اند که همگی تجربه‌ی بازی را ارتقاء داده‌اند. اگر از مراحل بازی خوشتان نمی‌آید و به دنبال آزادی عمل بیشتری هستید، حالت سند باکس دقیقاً برای شما ساخته‌شده و می‌توانید بدون محدودیت خاصی به بازی بپردازید. اگر از افرادی هستید که دنبال بازی‌های شبیه‌ساز می‌گردید و پل‌سازی برای شما کار جالبی است، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را دانلود کنید. بازی‌های Planet Zoo و Space Engineers را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Poly Bridge 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 10
Processor: 64-bit
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3D Capable Graphics Card
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

New levels, new mechanics, a custom physics engine, workshop campaigns, and much more! Rediscover your engineering creativity with even more hours of puzzling fun! Adrian Talens returns with a new full-length Soundtrack! Relax to the soothing and critically acclaimed music with 13 completely new tracks plus 18 of the original Poly Bridge songs remastered! Enjoy over an hour and a half of the familiar and gentle acoustic guitar rhythms.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.