rainbow six siege
یحیی رحیمی

Rainbow Six Siege سیستم Ping مشابه Apex Legends دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 1 اسفند 1398 بدون دیدگاه
382 بازدید

ارتباط و صحبت با هم تیمی ها یکی از مهم ترین بخش های یک بازی چند نفره آنلاین است. در این موارد سرعت اهمیت زیادی دارد و باید بتوان در کسری از ثانیه از هم تیمی خود درخواست یک آیتم یا گجت کرد. حالا تغییر گسترده ای در ارتباطات غیرکلامی بازی Rainbow Six Siege صورت گرفته است و با سیستم جدید Ping می توانید بدون استفاده از میکروفن، گجت های مختلفی را از دوستانتان بخواهید.

این اولین تغییر در سیستم Ping بازی از زمان عرضه تا به حال است. در حال حاضر تنها می توانید یک نقطه مشخص را با رنگ زرد روی نقشه علامت بزنید و بقیه را با خبر کنید. این قابلیت نیز کاربردی است اما باید بتوان دلیل پینگ شدن و علامت زدن را فهمید که این کار از طریق میکروفن و صحبت های بازیکنان انجام می گرفت و حالا این موضوع تغییر کرده است و به لطف Ping 2.0 می توان بدون ارتباط کلامی نیز چنین درخواستی را مطرح کرد.

بازیکنان از سال گذشته درخواست چنین قابلیتی را کرده بودند و یوبی‌سافت بعد از این همه مدت بالاخره به درخواستشان جواب داده است. سیستم Ping 2.0 تنها زمانی کار می کند که شما یک گجت را علامت بزنید.هر بازیکن نیز می تواند یک گجت را علامت بزند و بعد از آنکه گجت از بین رفت، حالا می توان یک علامت دیگر نیز به ثبت رساند. یوبی‌سافت قدم اولیه خوبی برداشته است و با اینکار به سمت بازی Apex Legends قدم برداشته است.

کارگردان بازی در این مورد گفته است که از درخواست های بازیکنان با خبر است و این تنها قدم اول است و در ادامه بخش پینگ گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد. یوبی‌سافت فعلا از نتیجه نهایی صحبت نکرده است اما به نظر می رسد که در آپدیت های بعدی حتی بتوان یک دیوار را علامت زد و به بقیه تذکر داد که آن را منفجر کنند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.