Demon's Souls
مهدی ملکی

راز درب اسرارآمیز Demons Souls حل شد

مهدی ملکی 30 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,231 بازدید

بزرگ‌ترین راز بازی زمان عرضه پلی استیشن 5 یعنی Demons Souls حل شد؛ این راز مربوط به یک درب اسرار‌آمیز بود که پشت یک دیوار کاذب قرار داشت و هیچ‌کس نمی‌توانست آن را باز کند. حال این درب به وسیله کاربری به نام Distortion2 که پیش از این هم موفق شده بود به وسیله یک گلیچ محتویات پشت آن را مشاهده کند، گشوده شده است.

کلید این درب در اختیار Sprkly the Corw است که می‌توان او را در آرامگاه Shrine of Storms یافت. برای اینکه این کلید را به دست بیاورید،‌ باید به او یک دسته آیتم فوق‌العاده نایاب به نام Sparkly Ceramic Coins را پیشنهاد دهید. به نظر می‌رسد که بین 25 تا 30 عدد از این آیتم‌ها کفایت کند و در نهایت ارائه این پیشنهاد وسوسه‌انگیز، شخصیت مذکور را برای واگذاری کلید به شما راضی کند.

کاربری که این راز را به سرانجام رساند با 30 عدد از این آیتم‌ها قضیه را خاتمه داد اما ممکن است که شما با استفاده از 25 عدد از آن‌ها هم به نتیجه برسید. این آیتم‌ها به شدت کمیاب هستند و تنها در مقدار بسیار کمی توسط دشمنی به نام Fat Official تولید می‌شوند. مثلاً برای به دست آوردن آن‌ها نیاز دارید که حتماً از World Tendency بهره ببرید.

اگر بخواهیم کمی جلوتر برویم، این مسئله مطرح می‌شود که آیا گشودن این درب ارزشش را دارد؟ خب همان‌طور که پیش‌بینی‌شده بود، آیتم‌های پشت درب خیلی کارآمد هستند اما توقع نداشته باشید که بازی شما را تغییر دهند. زره Penetrator جزو مواردی است که خیلی خوب پاسخ زحمات شما را می‌دهد. این زره ظاهر زیبایی دارد و در کنار ظاهرش از خط سلامتی شما هم محافظت می‌کند؛ قبل از اینکه این زره پیدا شود، بازیکنان به شمشیر Penetrator اشاره می‌کردند و از خود می‌پرسیدند که آیا این سلاح جزوی از یک ست کامل است یا خیر؟ اکنون مشخص شده که این ست وجود داشته است و می‌توان از هر دوی این آیتم‌ها در کنار یکدیگر بهره برد.

کاربر Distortion2 پس از حل کردن این معما با یک توییت از Blupoint Games تشکر کرد و همان طور که ذکر شد، راه حل آن را به طور کامل به اشتراک گذاشت. بازی Demons Souls چندی پیش به طور انحصاری برای کنسول PS5 منتشر شد و توانست بازخوردهای فوق‌العاد‌ه‌ای را از منتقدان دریافت کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.