Demons-Souls
یحیی رحیمی

اسکرین شات جدید بازی Demon’s Souls PS5 Remake منتشر شد

یحیی رحیمی 30 خرداد 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

تریلر بازی Demon’s Souls PS5 Remake در رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 فوق العاده بود. کیفیت بصری این تریلر به حدی بالا بود که همه ما را میخکوب کرد. استودیو Bluepoint Games از روز انتشار تریلر خبر دیگری از بازی منتشر نکرده بود و حالا یک اسکرین شات جدید را در اختیار ما قرار داده است.

اسکرین شات جدید بازی Demon’s Souls PS5 Remake روی وب سایت رسمی پلی استیشن 5 منتشر شده است. این تصویر نگاهی نزدیک به شخصیت معروف Tower Knight است. تاور نایت را تنها چند ثانیه در تریلر معرفی بازی مشاهده کردیم و این دفعه می توانیم او را ببینیم و حالا می دانیم که او یک باس فایت چالش برانگیز در بازی است و همچنین دارای سلاح بسیار بزرگی است و البته یک شیلد بزرگ تر از خود را هم حمل می کند.

اگر چه این تصویر هنوز اطلاعاتی را از خود بازی در اختیار ما قرار نمی دهد اما نوید یک عنوان هیجان انگیز را می دهد که انتشارش می تواند نسل جدیدی از گیمرها را مجذوب کند. همچنین می توانید نگاهی به اسکرین شات های اولیه بازی که سونی هفته پیش آن‌ها را منتشر کرد بیندازید. در حال چندان اطلاعاتی از نسخه بازسازی شده Demon’s Souls در دست نیست و امیدواریم زودتر جزئیات اختصاصی بازی منتشر شوند.

Demons-Souls-Tower-Knight

بازی دمنوز سولز اولین بار روی کنسول PlayStation 3 منتشر شد. این بازی در واقع یکی از سخت ترین و بی رحمانه ترین ساخته های میازاکی است و بازی به حدی دشوار است که حتی طرفداران این سری نیز باز خون دل می خوردند. خود بازی دنیایی بسیار تاریک و بی رحم را نشان می دهد. درواقع بسیاری از انسان ها نابود شده اند و شیاطین حاکمان این سرزمین هستند و تنها یک سری مبارزان ماهر و کاربلد باقی مانده اند و بر سر روح مردگان مبارزه می کنند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.