Demons-Souls
مهدی ملکی

بازیکنان راز جدیدی را در Demons Souls یافته‌اند

مهدی ملکی 29 آبان 1399 بدون دیدگاه
693 بازدید

بازیکنان نسخه باز‌سازی شده Demons Souls که به تازگی برای PS5 منتشر شده است، صداهای عجیبی را در این بازی شنیده‌ و به نظر می‌رسد که نمی‌توانند منبع این صداها را بیابند. پیش از این که مسئله عمومی بشود هم بسیاری از بازیکنان گمانه‌زنی‌هایی را در این باره ارائه داده بودند؛ البته به نظر می‌رسد این صداها در نسخه اصلی بازی وجود نداشت و نسخه PS3 بازی از این عجایب بی‌بهره بود.

بسیار سخت است که بتوان این صداها را توضیح داد؛ ساده‌ترین توضیح شاید شباهت میان این صدا و صدا‌هایی باشد که در فیلم‌های ترسناک و هنگام مواجه با موارد ترسناک به گوش می‌رسد. همچنین به نظر می‌رسد که این صداها نوعی هشدار را به مخاطب می‌رسانند و از آنجایی دلیل پیش آمد آن را نمی‌دانیم،‌ بسیار هیجان‌انگیزتر جلوه می‌نمایند.

این صداها در مناطق مختلفی به گوش رسیده‌اند ولی بیشترین مکانی که به آن‌ها نسبت داده می‌شود، منطقه Nexus بازی است. برخی از بازیکنان حدس زده‌اند که این موارد مربوط به تغییراتی است که در World Tendency رخ داده تا عملکرد بازیکنان در درک این منطقه را آسان‌تر کند. توسعه‌دهنده این بازی یعنی استودیو Bluepoint بعضی از تغییرات را در این مبحث ایجاد کرده بود تا درک مفاهیم آن برای بازیکنان آسان‌تر شود؛ بنابراین شاید استودیو در نظر داشته است که کمی از عجایب را دوباره به آن تزریق کند.

قبل از اینکه این صدا در مرکز توجه بازیکنان قرار بگیرد، بسیاری از آن‌ها به درب اسرارآمیزی که پشت یک دیوار کاذب قرار داشت، توجه نشان داده بودند. اکنون هم بعضی از کاربران به آن درب اشاره دارند و احتمال می‌دهند که این صدا به گونه‌ای با درب اسرار آمیز بازی ارتباط داشته باشد.

با توجه به مواردی که در مورد درب بازی رخ داد و توجهات بسیاری را جلب کرد، بعید است که مدت زمان زیادی طول بکشد تا راز این معما ناشناخته باقی بماند. بازی Demons Souls Remake چندی پیش به طور انحصاری برای کنسول PS5 عرضه شد و نمرات بسیار خوبی را از رسانه‌ها دریافت کرد.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.