demon-s-souls
یحیی رحیمی

نمرات و نقد اولیه بازی Demon’s Souls منتشر شد: عاشقی برای دومین بار

یحیی رحیمی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
361 بازدید

کنسول پلی استیشن 5 که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم، هفته پیش در چندین کشور مختلف عرضه شد و بالاخره بازی‌های لانچ تایتل هم، همراه آن عرضه شدند. Demon’s Souls یکی از مهم‌ترین بازی‌ها به‌حساب می‌آید که توانسته تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و امتیازهای خوبی از سوی آن‌ها دریافت کند.

بازسازی Demon’s Souls موفق به تغییر بافت‌ها و افزایش سطح گرافیکی بازی شده که ازنظر تعدادی، زیباترین بازی چند سال اخیر سونی به نظر می‌رسد. این بازی در اصل توسط استودیو FromSoftware ساخته‌شده اما Bluepoint مسئولیت بازسازی آن را بر عهده داشت و توانسته به پایه‌های بازی وفادار بماند. منتقدان مختلف از وب‌سایت‌های مطرح، همگی به تحسین بازی پرداخته‌اند و نمرات خوبی را ارائه کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Game Informer 5/5

برای افرادی که اولین بار است به دنیای Demon’s Souls وارد شوند، حس دوگانه پیروزی و یاس را تجربه خواهند کرد و خوشبختانه این نقطه شروع خوبی برای تبدیل‌شدن به یکی از طرفداران سری بازی سولز است. این بازی برای طرفداران قدیمی، بازگشت به خانه‌ای حساب می‌شود که پایه‌های یک ژانر فوق‌العاده را بنا نهاد. به‌طور کل، این هدیه آسمانی، تجربه‌ای لذت‌بخش به ما ارائه داد.

GameSpot 9/10

بازسازی دیمونز سولز توسط Bluepoint موفقیتی کامل است. این بازی ازنظر فنی یک تور دو فرانس است و ازنظر بصری هم موفق به نمایش قدرت کنسول پلی استیشن 5 شده اما مهم‌تر از همه، این‌یک اثر خلاقانه از سوی استودیویی است که نشان داده سبک خاص خودش را دارد. توسعه‌دهندگان، آن اثر کلاسیک را حفظ کرده‌اند و آن را به شیوه‌ای غنی و کامل به نمایش گذاشته و باعث شده که تجربه‌ای به نظر غیرممکن به دست آید و انگار برای اولین بار است که عاشق سولز می‌شوم.

Kotaku

بازی Demon’s Souls یک اثر بسیار گسترده است که باید وقت بیشتری صرف آن کنم. اما همین چند ساعت اول هم کافی بود تا به تحسین استودیو و سطحی از کیفیت که به آن دست‌یافته‌اند، بپردازم. ممکن است فکر کنید که فاصله زیادی میان گیم پلی کلاسیک و گرافیک آپدیت شده وجود دارد اما این حس پس از چند دقیقه از میان می‌رود.

Digital Chumps – 9.5/10
Game Informer – 9.3/10
GameSpot – 9/10
Press Start – 9/10
ScreenRant – 4.5/5
TheGamer – 5/5
Ars Technica – “A must play”
Destructoid – “This remake feels like a gift”
Metro – “The perfect remake”
Kotaku – “There’s something really special here”
TheSixthAxis – “A remake worth playing”

Demons Souls meta

منبع: Vg247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.