PlayStation 5
مهدی ملکی

اولین آپدیت نرم افزاری کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد

مهدی ملکی 28 آبان 1399 بدون دیدگاه
407 بازدید

تغییراتی که طی این آپدیت روی کنسول اعمال می‌شود هنوز مشخص نیست؛ سونی در توضیح رسمی آپدیت بیان کرده است که این آپدیت جهت بهبود کارایی سیستم اعمال خواهد شد. وب‌سایت IGN برای دریافت اطلاعات بیشتر با سونی تماس برقرار کرده اما فعلاً جوابی را دریافت نکرده است. از زمان عرضه پلی استیشن 5 گزارشات بسیاری به این اشاره کرده‌اند که این کنسول مشکلاتی را در رابطه با Rest Mode و از استفاده از درایو خارجی دارد. این مشکلات سبب کرش کردن دستگاه می‌شوند و ممکن است که این آپدیت در تلاش باشد تا این مشکلات را رفع کند.

با توجه به بررسی وب‌سایت IGN، هنوز هم ایراداتی که در رابطه با دانلود Call of Duty: Black Ops Cold War دیده می‌شد، پابرجا است.

اگر شما می‌خواهید که به این آپدیت دسترسی داشته باشید، می‌توانید از طریق مسیر زیر و به صورت دستی در کنسول PS5 خود به آن برسید:

System > System Software > System Software Update and Settings > Update System Software.

این آپدیت مدت کوتاهی پس از دومین موعد عرضه کنسول در تاریخ 19 نوامبر به صورت رسمی منتشر می‌شود و شما مجبور به اعمال آن خواهید شد؛ یعنی دقیقا در زمانی که کنسول در بسیاری دیگر از مناطق جهان عرضه می‌شود. این مناطق شامل کشور‌های اروپایی خواهند بود. PS5 در تاریخ اولین عرضه که روز 12 نوامبر به شمار می‌آید در کشور‌های ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، زلاند نو و کره شمالی به بازار عرضه شد.

PS5-First-Software

مدتی پیش و با عرضه اولیه PS5، وب‌سایت‌های بسیاری به بررسی این کنسول پرداختند. وب‌سایت IGN هم از همین روند پیروی کرد و امتیاز 8 از 10 را برای این کنسول در نظر گرفت.

نکات اصلی بررسی وب‌سایت IGN به این صورت است:

عدم ظرافت دستگاه مشکلی است که به وسیله درایو پر سرعت SSD و کنترلر قابل توجه دوال سنس پوشانده می‌شود.

کنسول PS5 همانند رقیب نسل نهمی خود Xbox Series X از مشکلات متعددی در زمان عرضه برخوردار است. انتظار می‌رود که تا هفته‌های آینده تمام این مشکلات بر طرف شوند و امید است که دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.