دانلود بازی Graveyard Keeper - Game Of Crone برای PC
دانلود بازی Graveyard Keeper - Game Of Crone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Graveyard Keeper – Game Of Crone برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1399 1 دیدگاه
3,988 بازدید

دانلود بازی Graveyard Keeper – Game Of Crone برای کامپیوتر

این بازی‌های شبیه‌سازی هستند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانیم یکی از فعالیت‌هایی که در جامعه توسط متخصصان در حال انجام است را به‌صورت مجازی و به‌واسطه یک بازی هیجان‌انگیز انجام دهیم. برخی از بازی‌های شبیه‌سازی به‌اندازه با کیفیت و پر جزئیات طراحی می‌شوند که از همه جهات شغل یا مسئولیت اجتماعی را به تصویر کشیده و این‌گونه به کاربر احساس فوق‌العاده‌ای منتقل می‌شود. قطعاً هیچ‌کدام از ما تاکنون به این فکر نکرده‌ایم که مدیریت یک قبرستان به چه شکل است و چه سختی‌هایی را با خود به همراه دارد؛ یا اصلاً هیچ بچه‌ای در کودکی به این فکر نمی‌کند که در آینده می‌خواهم مدیر یک قبرستان شوم. توسعه‌دهندگانی از استودیو Lazy Bear Games بازی جدید و سرگرم‌کننده‌ای تحت عنوان Graveyard Keeper را برای علاقه‌مندان به سبک شبیه‌سازی با داستانی ماجراجویانه طراحی کرده‌اند. تهیه‌کننده کار، یعنی کمپانی tinyBuild آن را در شبکه استیم منتشر تا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

Graveyard Keeper - Game Of Crone

همان‌طور که گفتیم، در بازی جدید Graveyard Keeper بازیکنان تبدیل به شخصی خواهند شد که باید از قبرستان محلی محافظت کرده و به آن رسیدگی کنند. بازیکن نقش شخصی را که توسط یک اتومبیل مورد اصابت قرارگرفته را بازی می‌کنند که پس از بیدار شدن خود را در دنیایی ناآشنا پیدا می‌کند، جایی با فضای خیالی قرون‌وسطایی که وظیفه مراقبت از قبرستان و کلیسای محلی را دارد. نگهبان گورستان که مصمم برای بازگشت به خانه و پیوستن به معشوقه خود است، ضمن کمک به مشکلات قبرستان با مردم محلی نیز تعامل می‌کند. به‌واسطه کارهای خوبی که انجام می‌دهد، سرانجام، نگهبان پورتالی را پیدا می‌کند که می‌تواند برای بازگشت به خانه از آن استفاده کند، اما متأسفانه برای کار کردن به انواع مختلفی از موارد جادویی خاص احتیاج دارد که در اختیار برخی از شخصیت‌های با نفوذ روستا است. این نگهبان پس از جلب اعتماد آن‌ها و به دست آوردن وسایل، از دوستان خود خداحافظی می‌کند اما به‌جای اینکه او را به خانه برگرداند، در عوض معشوقه او را به سمت خود می‌آورد. محتوای اضافی DLC نشان می‌دهد که نگهبان نمی‌تواند به خانه بازگردد زیرا او دقیقاً مانند گذشتگان خود وظیفه مقدس دارد که به‌عنوان واسطه‌ای بین ساکنان روستا و زندگی پس از مرگ عمل کند.

در آغاز بازی، قطعه زمینی به بازیکن تعلق می‌گیرد، این زمین از پیشینیان در نزدیکی شهری کوچک برای شما به ارث رسیده است. قبرستان در ابتدا با تخته‌سنگ‌ها، درختان، کنده‌ها و علف‌های هرز پوشانده می‌شود و بازیکن باید برای پاک‌سازی آنجا تلاش کند تا بتواند بار دیگر قبرستان را مانند روز اول، قابل‌استفاده نماید. در نهایت به‌واسطه فروش گور و جمع‌آوری کمک‌های مالی از صندوق کلیسا می‌توانید به هدف اصلی، یعنی به دست آوردن پورتال برای بازگشت به خانه دست پیدا کنید؛ اما با پیدا کردن پورتال نیز راه به جایی نمی‌برید چرا که این ابزار برای کار کردن نیاز به موارد با ارزشی دارد که آن‌ها به‌سادگی به دست نمی‌آیند و تنها شخصیت‌های خاصی در روستا از آن بهره‌مندند. سعی کنید آن‌ها را راضی کرده یا کارهایشان را انجام دهید. چنین جستجوهایی معمولاً شامل عناصر گیم پلی مانند آوردن برخی از وسایل ساخته شده یا قابل جمع‌آوری مانند روغن، عسل و غیره می‌شود. با باز کردن قفل فناوری‌های جدید، عناصر و مناطق بیشتری از محیط به‌آرامی در طول بازی آزاد می‌شوند. Graveyard Keeper شما را ملزم می‌کند که سه نوع تجربه مختلف داشته باشید: قرمز، آبی و سبز برای باز کردن بیشتر فناوری‌ها. این بازی علاوه بر تمایل به گورها و پاک‌سازی عناصر محیطی، دارای کشاورزی، تراشکاری، جنگ ابتدایی، سیاه‌چال چند سطحی، ماهیگیری و سیستم ساخت‌وساز گسترده است.

اگر از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌های شبیه‌سازی و ماجراجویی هستید، محصولات دیگری مانند Farming Simulator 19 و Microsoft Flight Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Graveyard Keeper – Game Of Crone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel core i5, 1.5 GHz and up
Graphics: 1 Gb dedicated video card, shader model 3.0+

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :
You’ll have to help the escaped prisoners of the Inquisition survive in the wilderness by providing them with everything they need. To develop their camp to a fortified settlement while keeping in mind its benefits. To protect those who entrusted you with their lives, from the sword and fire. And also – to untangle the circumstances of the cruel game, which turned into the Great Blast and the return of the Ancient Curse.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    جلال

    مهمان

    فقط میتونم بگم رو دستش بازی ندیدم فانتزی داستان گیم پلی گرافیک پیکسلی خفن و نوستالژی و تم قرون وسطی. در کل شاهکار بنظر من اگر بازی نکنید از دست دادید

    پاسخ دهید