دانلود بازی Avicii Invector Encore Edition برای PC
دانلود بازی Avicii Invector Encore Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Avicii Invector Encore Edition برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1400 2 دیدگاه
2,658 بازدید

دانلود بازی Avicii Invector Encore Edition برای کامپیوتر

شاید یکی از سبک‌های محبوب اما فراموش‌شده بازی‌های ویدیویی، سبک موزیکال باشد. در بازی‌های این سبک معمولاً با گیم پلی هیجان‌انگیز، سریع و مهیج طرف هستید و موسیقی نیز یک نقش کلیدی را در آن بازی خواهد کرد. عناوین زیادی در این سبک چه بر روی کنسول‌های معمولی و چه بر روی موبایل‌ها عرضه‌شده‌اند اما نسبت به سایر سبک‌ها می‌توان گفت به دلیل عدم نوآوری در ساخت آن‌ها، کمتر به آن توجه شده است. بازی Avicii Invector Encore Edition از استودیو Hello There Games با نوآوری جالبی که در این سبک ایجاد کرده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در بازی شما کنترل یک سفینه فضایی بسیار سریع را بر عهده می‌گیرید که باید با ریتم آهنگ‌های معروف Avicii در مسیر خود حرکت کند. نوآوری بازی در همین انتخاب فضا و سفینه فضایی برای بازی کردن است و آن را از بسیاری از عناوین مشابه متمایز می‌کند. شما با توجه به ریتم و نت‌های آهنگ باید دکمه‌های مربوطه را در زمان مناسب فشار دهید تا بتوانید در مسیر با سفینه خود پیشروی کنید. توجه به ریتم و ضرباهنگ در این بازی بسیار مهم است و می‌توان گفت تنها چالش بازی محسوب می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که گرافیک و جلوه‌های بصری بازی به‌شدت زیبا و چشم‌نواز طراحی‌شده‌اند و در کنار موسیقی زیبا و مهیج یک تجربه منحصربه‌فرد را برای هر بازیکنی به ارمغان خواهد آورد. تصویر سیاره‌ها و کهکشان بیکران در پس‌زمینه، جلوه‌های تصویری خود مسیر و سفینه تحت کنترل شما بسیار زیبا هستند و شاید کمتر بازی‌ای وجود داشته باشد که این تصاویر زیبا را بتواند در کنار موسیقی جذاب برای شما فراهم آورد.

چالش‌برانگیز بودن بازی نیز از نقاط قوت آن است و مهارت کسب کردن در آن نیازمند زمان گذاشتن زیاد و عکس‌العمل‌های سریع شما در کنار هماهنگی شنیدن با عمل کردن است. از موسیقی‌های آهنگساز معروف Avicii نیز نمی‌توان گذشت که درصورتی‌که از طرفدارهای وی بودید، لذت تجربه این بازی برای شما دوچندان خواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Beat Saber و GRIP Combat Racin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Avicii Invector Encore Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8 (32/64-bit)/Windows 7/Vista/XP
Processor: 3 GHz Processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X 11 compatible video card with minimum 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Belt up and blast into the rhythmic regions of unexplored space in AVICII Invector.
Created in collaboration with the late superstar DJ, AVICII Invector is a pulse-pounding, frenetic rhythm-action experience. Soar through vocal melodies, sweep each fade and attack every beat in 25 of AVICII’s biggest hits, including global chart toppers: Without You, Wake Me Up and Lay Me Down.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    ایا سایت شما نیم بها است

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      مدیر سایت

      تمامی زیر دامنه های پارسی گیم که فایل های دانلودی بر روی آن‌ها قرار گرفته اند در سرور های ایران هستند و ترافیک داخلی و نیم بها محاسبه خواهند شد.