Demon’s Souls
مهدی ملکی

گربه بامزه Demons Souls از رابط کاربری آن حذف شده است

مهدی ملکی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
343 بازدید

گربه بامزه Demons Souls از آن مواردی بود که برای بسیاری تبدیل به یک نوستالژی کامل شد. نسخه اصلی بازی Demons Souls عنوان تیره‌ای به حساب می‌آمد که به طور گسترده شامل مواد مذاب، هیولاها و خشونت بود؛ اما در این میان یک مورد کاملا عجیب هم وجود داشت. عکس گربه توسعه‌دهنده بازی که برای یکی از حلقه‌های آن در رابط کاربری استفاده می‌شد. به نظر می‌رسد این عکس در بازسازی این بازی روی PS5 موجود نیست و به آن توجهی نشده است.

اگر اکنون در بازی شخصیت خود را به این حلقه مجهز کنید، به جای عکس حقیقی گربه مورد نظر، یک آیکون شبیه‌سازی شده از این موجود را مشاهده خواهید کرد. البته آیکون جدید دقیقا همان اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را از برداشتن این حلقه با خبر می‌سازد اما در نظر طرفداران اصلا به بامزگی حالت قدیمی خود نیست. این حلقه یکی از مفیدترین آیتم‌های بازی است که جلوی بسیاری از صدمه‌ها را دفع می‌کند؛ پس احتمالا در این آیکون را در مواقع زیادی روی صفحه مشاهده کنید.

این گربه هنوز هم در بازی وجود دارد!

طبق گفته‌های یکی از کاربران توییتر، این آیکون قدیمی هنوز هم در بازی وجود دارد اما این حضور بیشتر به عنوان یک حضور افتخاری است که در پایان‌بندی بازی ظاهر می‌شود. مطمئناً این موضوع برای طرفداران خوشحال کننده است اما آن‌ها زمانی خرسندتر خواهند شد که استودیو توسعه‌دهنده این بازی یعنی Bluepoint دست به کار شود و همان گربه قدیمی را به رابط کاربری بازگرداند.

بازی Domons Souls Remake جدا از تغییر رابط کاربری، جلوه‌های دیداری و شنیداری بازی اصلی را هم تماما بازسازی کرده است و با این وجود از لحاظ کیفیت کلی بسیار شبیه نسخه PS3 آن به نظر می‌رسد. برای مثال کد اصلی زمان‌بندی‌های مبارزه در Demons Souls Remake کاملا از نسخه اصلی به این نسخه منتقل شده و با این حال انیمیشن‌های بهتر و متنوع‌تری جهت انتقال حس منحصر به فرد سلاح‌ها برای بازی طراحی گردیده است.

این بازی هم اکنون جهت خرید روی PS5 با قیمت 70 دلار در دسترس است و با توجه به نمرات و نقدهای بازی Demon’s Souls که به تازگی منتشر شده، با یک عنوان به شدت خوش‌ساخت رو به رو هستیم.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.