پلی استیشن پلاس (PS Plus) در فوریه 2023
محمد صادق شجاعی

بازی های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه 2023 اعلام شد

محمد صادق شجاعی 28 بهمن 1401 بدون دیدگاه
903 بازدید

شرکت سونی اقدام به معرفی بازی هایی کرده است که در ماه فوریه 2023 در دسترس مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) قرار خواهند گرفت. به واسطه سرویس مذکور می‌توانید آثاری از جمله Horizon Forbidden West ،Borderlands 3 و Resident Evil VII را تجربه کنید.

سرویس PS Plus جدید در سه سطح به نام‌های Essential ،Extra و Premium با قیمت و ویژگی‌های مختلف ارائه می‌شود. با این وجود که سطح اسنشال تفاوتی با پلی استیشن پلاس قبل ندارد، اما سطح‌های اکسترا و پریمیوم زمینه تجربه آثار مختلفی را فراهم می‌کنند. آثار موجود در سطح‌های مختلف سرویس Playstation Plus ثابت نبوده و همواره آثار جدیدی اضافه می‌شوند. در این راستا شرکت Sony لیست بازی‌های ماه فوریه 2023 سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است.

مهم‌ترین اثر جدید سرویس مذکور، بازی Horizon Forbidden West است. این اثر در حدود یک سال پیش به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن منتشر شد. بازی هورایزن فوربیدن وست دنباله بازی Horizon Zero Dawn بوده و داستان سفر ایلوی به غرب ممنوعه و تلاش برای پیدا کردن منشا یک بیماری جدید را روایت می‌کند. استودیو Guerrilla Games در حال ساخت بسته الحاقی Burning Shores برای بازی Horizon Forbidden West است که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 ارائه خواهد شد.

پلی استیشن پلاس (PS Plus) در فوریه 2023

Horizon Forbidden West مهم‌ترین اثر جدید پلی استیشن پلاس

بازی Scarlet Nexus یکی دیگر از آثار جدید سرویس PS Plus است که به بازی‌های قدیمی‌تری مثل Borderlands 3 و Resident Evil 7 اضافه خواهد شد. از بین سایر بازی‌هایی که در ماه میلادی جاری در اختیار مشترکین سطح‌های اکسترا و پریموم قرار می‌گیرند، می‌توان به The Quarry ،Tekken 7 و Ace Combat 7: Skies Unknown اشاره کرد. لیست کامل بازی های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه 2023 به شرح زیر است:

PS Plus Extra

  1. Horizon Forbidden West (PS4 و PS5)
  2. The Quarry (PS4 و PS5)
  3. Resident Evil 7 (PS4)
  4. Outriders (PS4 and PS5)
  5. Scarlet Nexus (PS4 و PS5)
  6. Borderlands 3 (PS4 و PS5)
  7. Tekken 7 (PS4)
  8. Ace Combat 7 (PS4)
  9. Earth Defense Force 5 (PS4)
  10. Oninaki (PS4)
  11. Lost Sphear (PS4)
  12. I Am Sestuna (PS4)
  13. The Forgotten City

PS Plus Premium

  1. The Legend of Dragoon (PS1)
  2. Wild Arms 2 (PS1)
  3. Destroy All Humans! (PS4)

در ماه‌های اخیر بازی‌های مختلفی از طریق سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس قرار گرفته‌اند. در ماه فوریه بازی‌های OlliOlli World ،Mafia Definitive Edition ،Evil Dead: The Game و Destiny 2: Beyond Light در اختیار مشترکین هر سه سطح PS Plus قرار گرفته است. همچنین در ماه گذشته بازی‌های Dragon Ball FighterZ ،Back 4 Blood ،Devil May Cry 5: Special Edition ،Syphon Filter ،Star Wars Demolition و Hot Shots Golf 2 به سطح‌های اکسترا و پریمیوم اضافه شده‌اند.

لازم به ذکر است که شرکت سونی از حذف PS Plus Collection در تاریخ 9 مه (19 اردیبهشت 1402) خبر داده است. در قالب این ویژگی سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانید مجموعه‌ای از بازی‌های شاخص پلی استیشن 4 از جمله Uncharted 4 و Bloodborne را روی پلی استیشن 5 تجربه کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.