محتواهای تازه بازی Rainbow Six Extraction
محمد صادق شجاعی

محتواهای تازه بازی Rainbow Six Extraction به صورت رایگان در دسترس قرار گرفتند

محمد صادق شجاعی 4 اسفند 1400 2 دیدگاه
365 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبی سافت محتواهای تازه بازی Rainbow Six Extraction را در شرایطی منتشر کرده که در قالب آن رویدادی به نام Spillover و اپراتور جدیدی تحت اسم Zofia در دسترس قرار گرفته‌اند.

بازی Rainbow Six Siege جزو آثار موفق شرکت Ubisoft است که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان دارد. محبوبیت بالای این اثر باعث شد که شرکت مذکور اقدام به انتشار بازی فرعی آن کند. به این واسطه بازی Rainbow Six Extraction در حدود یک ماه پیش منتشر شد. در این اثر Co-op باید با دیگر بازیکنان همکاری کرده و موجودات فضایی و انگل‌مانندی به اسم Archæans را از بین ببرید. در کنار پشتیبانی از بازی رینبو سیکس سیج، شرکت یوبیسافت اقدام به انتشار محتوا‌های تازه بازی Rainbow Six Extraction کرده است.

اولین محتوای جدید بازی رینبو سیکس اکسترکشن، رویدادی به اسم Spillover است. در این رویداد بازیکنان باید برای رو‌یا‌رویی با تهدیداتی در مقیاس بزرگ در یک منطقه محصور شده، همکاری کنند. همچنین Sprawl از کنترل خارج شده و مناطق فرعی را پوشش می‌دهد. در مقایسه با حالت عادی Sprawl که به راحتی پاکسازی می‌شود، برای از بین بردن این نوع خاص از Sprawl به تجهیزات ویژه‌ای نیاز دارید. بازیکنان باید این تجهیزات را که Dissolution Canister نام دارند، در مناطق خاص قرار داده و سپس در کنار هم با انبوه Archæans مبارزه کنند. با تکمیل این رویداد رایگان، فناوری جدید REACT به اسم Auto-Turret را دریافت خواهید کرد. می‌توانید در حالت‌های دیگر از این آیتم استفاده کنید.

محتواهای تازه بازی Rainbow Six Extraction

Zofia تازه‌ترین اپراتور بازی Rainbow Six Extraction است

علاوه بر موارد ذکر شده، Zofia از بازی Rainbow Six Siege به بازی Rainbow Six Extraction اضافه خواهد شد. این اپراتور عضو دائمی REACT بوده و برای تمامی بازیکنان رایگان است. Zofia مجهز به نارنجک‌انداز بوده و از تمامی مواردی که دید را مختل می‌کنند، مصون است. جدای از این، وی می‌تواند بدون کیت احیای سلامتی، صدمه دریافت شده را خنثی کند. این ویژگی با توانایی‌های Zofia در بازی رینبو سیکس سیج همخوانی دارد.

علاقه‌مندان رینبو سیکس اکسترکشن هم‌اکنون می‌توانند رویداد Spillover را روی کنسول‌ها و کامپیوتر تجربه کنند. این رویداد برای مدت محدودی در دسترس قرار خواهد داشت. نظر شما در مورد محتواهای تازه بازی Rainbow Six Extraction چیست؟ آیا از این موارد استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    سلام بازی رایگان نیست مثل وارزون و فورتنایت؟ باید اشتراک تهیه کرد؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به اشکان

      دبیر محتوا

      خیر رایگان نیست. از طریق سرویس گیم پس می‌توانید بدون خرید بازی به آن دسترسی پیدا کنید.