cyberpunk
مهدی ملکی

تاریخ پخش قسمت بعدی Night City Wire مشخص شد

مهدی ملکی 25 آبان 1399 بدون دیدگاه
314 بازدید

29 آبان ماه، روز بزرگی برای Cyberpunk 2077 محسوب می‌شد اما با تأخیری که چندی پیش و پس از گلد شدن بازی برای آن اعمال شد، حالا باید چند هفته دیگر نیز برای تجربه این بازی جهان باز نقش‌آفرینی منتظر بمانید. البته اگر در این مورد احساس خوشایندی ندارید، CD Projekt Red برنامه‌ای زنده برای شما تدارک دیده است. روز 29 آبان پنجمین قسمت Night City Wire منتشر می‌شود و احتمالاً آخرین فرصتی است که می‌توانید قسمت‌هایی از بازی را نظاره کنید.

در این قسمت Night City Wire، استودیوی سازنده تمرکز خود را روی شخصیت Johnny Silverhand با نقش‌آفرینی کیانو ریوز می‌گذارد. با توجه به پیش‌زمینه‌های داستانی که در مورد عضویت در گروه راک این شخصیت ارائه‌شده، منتظر شنیدن چندین ساندترک بازی هم باشید.

یکی از دلایلی که جهت تأخیر پیش‌آمده بازی گزارش‌شده، افزایش کارایی آن روی کنسول‌های قدیمی‌تر یعنی PS4 و Xbox One است که به بهبود‌هایی بیشتری نیاز دارند. البته CD Projekt Red به‌طور مستقیم به این گزارش واکنش نشان نداد اما هنوز ویدیویی از اجرای بازی روی کنسول‌های نسل قبلی منتشرنشده است. این عنوان با چندین منطقه قابل بازی، سه پیش‌زمینه داستانی و روش‌های مختلف بازی کردن مطمئناً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

توییت حساب رسمی Cyberpunk 2077 به این صورت است:

سلام رفقا؛ آماده قسمت پنجم Night City Wire شوید! ما در مورد راکربوی موردعلاقه‌مان Jonny Silverhand صحبت خواهیم کرد و موارد زیادی از موزیک‌های Night City و غیرازآن را به اشتراک خواهیم گذاشت. این قرار است یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ما باشد.
29 آبان منتظر باشید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر سال جاری برای Xbox One، PS4، PC و Stadia منتشر خواهد شد. همچنین پس از عرضه و از طریق قابلیت Backward که بعداً در سال 2021 در دسترس قرار می‌گیرد، کنسول‌های Xbox Series X/S و PS5 نیز می‌توانند میزبان بازی باشند.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.