halo infinite
یحیی رحیمی

مدیر ایکس باکس در مورد کارگردان Halo Infinite و تأثیر او روی توسعه بازی می‌گوید

یحیی رحیمی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
304 بازدید

کنسول Xbox Series X / S بالاخره عرضه شد اما تبلیغات و قول اولیه ایکس باکس در مورد عرضه بازی Halo Infinite به‌عنوان یک لانچ تایتل، به کرسی ننشست و شاهد تأخیر انتشار بازی توسط استودیو 343 Industries به سال 2021 میلادی بودیم. چند هفته پیش بود که خبری در مورد ترک استودیو توسط کارگردان بازی به نام کریس لی شنیدیم و این خبر باعث نگرانی طرفداران شد. فیل اسپنسر در مصاحبه جدیدش به این واقعه پرداخته است.

فیل اسپنسر، مدیر Xbox، در گفتگو با وب‌سایت GameSpot، تأثیر ترک استودیو توسط کریس لی را ناچیز دانسته و باور دارد که توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود:

Phil Spencerبعضی‌اوقات، خبرهایی که به دست خبرگزاری‌ها می‌رسد مربوط به تصمیمات چند ماه پیش است و قبلاً همه‌چیز نهایی شده است. ما بازخوردهای مختلفی در برنامه ماه ژوئیه دریافت کردیم و نظر مردم و انتظار آن‌ها از بازی را شنیدیم. اشتباه بود که برنامه ماه ژوئیه را با هیلو شروع کردیم و چند هفته بعد، مجبور به انتقال زمان عرضه آن شدیم. من احساسات و عواطف طرفدارانمان را دست‌کم نمی‌گیرم؛ زیرا که میان آن‌ها انتظار ایجاد کردیم که قرار است این بازی را کنار کنسول داشته باشد و بعد مجبور شدیم که آن انتظار را تغییر دهیم. این‌یک اشتباه بود.

من به Bonnie و تیم او ایمان‌دارم. حس خوبی در مورد موقعیت فعلی تیم دارم و هیچ نگرانی در مورد 343 ندارم. باور دارم که تصمیم ما در بلندمدت، به نفع بازی است.

استودیو توسعه‌دهندگان قدیمی سری بازی Halo را به روند توسعه Halo Infinite اضافه کرده است و چند استودیو کوچک‌تر هم در حال کار روی بازی هستند تا مشکلات رفع شوند و عرضه بازی به‌زودی انجام شود. تاریخ انتشار نهایی مشخص نیست اما شایعات از اتمام ساخت بخش محتوایی و شروع قسمت پولیش بازی خبر می‌دهند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.