Dead by Daylight
یحیی رحیمی

فصل جدید بازی Dead By Daylight معرفی شد

یحیی رحیمی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
507 بازدید

بازی Dead By Daylight از سال 2016 تابه‌حال موفقیت زیادی کسب کرده و توانسته ترس را به جان طرفدارانش بیندازد. بسته‌های الحاقی منتشرشده برای بازی، هیولاها و شخصیت‌های آشنایی از سری بازی‌هایی مانند Silent Hill به بازی اضافه کرد و همین باعث فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی تا ماه مه 2019 شد. استودیو به‌تازگی فصل جدید به نام A Binding of Kin را معرفی کرده که قرار است ترس بیشتری به جان طرفدارانش بیندازد.

بر اساس توییت منتشرشده توسط اکانت توییتر Dead By Daylight ، بسته الحاقی جدید روز سه‌شنبه عرضه خواهد شد و توضیح آن نوشته‌شده: «چیزهای خوب همیشه جفت هستند» این‌یک گفته چینی است که مفهوم زایش را نشان می‌دهد. در ادامه یک تریلر کوتاه منتشرشده که اضافه شدن یک بازمانده و یک هیولای جدید را نشان می‌دهد که ترسناک‌تر از هیولاهای قبلی به نظر می‌رسد.

هیولا یا بهتر است بگوییم، هیولاهای جدید که دوقلوها نامیده می‌شوند، مفهوم آن جمله چینی که در توییت بیان شده است را روشن می‌کنند. هیولای جدید، دو پیرزن دوقلو است که دارای دستی داس شکل و یک کودک تغییر شکل یافته‌اند که از شکمشان بیرون آمده است و به این شکل، حمله‌ای جانانه به سمت بازیکنان می‌برند. تماشای ویدیو کار چندان ساده‌ای نیست اما تصویری که استودیو در نظرات توییت منتشر کرده است، با آنچه در ویدیو می‌بینیم متفاوت است.

Dead By Deadlight

بر اساس گفته اکانت توییتر بازی Dead By Daylight، کودکی که در تصویر می‌بینیم، ویکتور نام دارد و دوقلوها می‌توانند او را از خود جدا کنند تا حمله‌ای شدیدتر به سمت دشمن داشته باشند. در مورد شخصیت اضافه‌شده باید گفت که نام او: Élodie Rakoto نام است که غیر از اسمش، هیچ اطلاعاتی در مورد توانایی‌های او نمی‌دانیم. نظر شما در مورد هیولاهای جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.