مهدی ملکی

با جدیدترین آپدیت بازی Fall Guys منتظر مرحله جدیدی باشید

مهدی ملکی 21 آبان 1399 بدون دیدگاه
482 بازدید

هیچکس نمی‌تواند به بازی Minecraft خرده بگیرد اما شاید بتوان بازی PUBG را آغازگر قاطع سبک بتل‌رویال به حساب آورد. سبکی که در ادامه با Fortnite، Call of Duty Warzone، Apex Legends و … به عنوان یک منبع درآمد میلیون دلاری شناخته شده‌ است و هر روز یکی دیگر از توسعه‌دهندگان را به سمت ساخت یک بازی تماما آنلاین و بتل‌ رویال هدایت می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید آخرین بازی که توانسته بازیبازان این دسته را جذب خود کند، Fall Guys نام دارد و با سرعت در این مسیر می‌تازد و نشان می‌دهد که این عرصه تا چه حد تشنه ایده‌های جدید است.

بازی Fall Guys هم‌اکنون در فصل دوم خود به سر می‌برد؛ فصلی که هنگام شروع در ماه گذشته، مواردی از قرون‌وسطی را به بازی افزود و این موارد شامل افزودن مراحل و لباس‌های جدید بود. با اینکه بازی به اضافه کردن موارد تزئینی دیگر مانند Sonic the Hedgehog و Godzilla ادامه می‌دهد اما تا پیش از آپدیت پیشرو،‌ برای مدت طولانی است که تغییری اساسی را تجربه نکرده‌بود.

حالا این وضعیت مقداری تغییر کرده و استودیو Mediatonic تایید کرده ‌است که مرحله‌ جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. آپدیت مورد بحث یک Stage با نام Big Fans که شامل پنکه‌های متعدد است را به بازی اضافه می‌کند. گفتنی است که این مرحله در دسته‌بندی Race بازی قرار می‌گیرد و تعدادی لوبیای قلاب‌دار که حکم مانع دارند، در مسیر بازیکنان قرار می‌دهد تا نتوانند به آسانی از خط پایان عبور کنند. Mediatonic علاوه بر این مرحله، چندین باگ را رفع و چندین ویژگی را نیز به بازی اضافه کرده است.

بازی Fall Guys در حال حاظر برای پلتفرم‌های PC و PS4 در دسترس قرار دارد و ممکن است که در آینده به دیگر پلتفرم‌ها هم راه بیابد. این عنوان چندی پیش با قرار گرفتن در لیست عناوین ماهانه پلی استیشن پلاس، توانست توجهات عظیمی را به خود جلب کند و به یکی از پر استفاده‌ترین واژه‌های وب تبدیل شود. باید دید که توسعه‌دهندگان چه برنامه‌هایی برای محبوب نگه‌ داشتن این بازی دارند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.