FIFA 21
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: پنجمین صدرنشینی بازی FIFA 21

یحیی رحیمی 20 آبان 1399 بدون دیدگاه
352 بازدید

آخرین آمار و ارقام فروش بازی در کشور انگلستان منتشرشده و شاهد صدرنشینی دوباره بازی FIFA 21 هستیم. این آمار که توسط GameIndustry گزارش‌شده‌اند، نشان از صدرنشینی بازی فیفا 21 برای پنجمین هفته متوالی دارد. تمدید قرنطینه خانگی در انگلستان منجر به افزایش فروش 13 درصدی نسبت هفته گذشته شده که بیشترین میزان افزایش در مورد بازی‌های کنسول Nintendo Switch بوده است.

بازی Animal Crossing: New Horizons که یکی از عناوین مهم دوران اوایل کرونا بود و توانست سروصدای زیادی به پا کند، موفق به افزایش فروش 22 درصدی نسبت به هفته‌های گذشته شده و کنسول Switch روزهای خوبی را می‌گذراند. دیگر بازی‌های انحصاری این کنسول مانند Mario Kart 8 هم با قرار گرفتن در جایگاه سوم، شاهد افزایش 41 درصدی فروش بوده‌اند. بازی Minecraft مخصوص Switch هم با افزایش فروش 39 درصد، جایگاه پنجم جدول را به دست آورده است. در ادامه می‌توان بازی‌های Super Mario 3D All-Stars و and Ring Fit Adventure را دید که هرکدام پیشرفت زیادی داشته‌اند.

اگر نگاهی به بازی‌های جدید که در طی هفته‌های گذشته منتشرشده‌اند بیندازیم، بازی Watch Dogs Legion را خواهیم دید که جایگاه دوم خود را ازدست‌داده و با افت 58 درصدی، به جایگاه چهارم سقوط کرده است. این بازی ازآنجایی‌که در کشور انگلستان روایت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای برای انگلستانی‌ها داشته اما هنوز نتوانسته حریف FIFA 21 شود و رقابت را به آن باخته است. بازی Need for Speed Hot Pursuit Remastered و Dirt 5 هم نتوانسته میان 10 بازی برتر قرار بگیرند و به ترتیب در جایگاه‌های 35 و 38 قرارگرفته‌اند. در ادامه نگاهی به 10 بازی پرفروش هفته گذشته بیندازید:

  1. FIFA 21
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Watch Dogs: Legion
  5. Minecraft (Switch)
  6. Super Mario 3D All-Stars
  7. Ring Fit Adventure
  8. Minecraft Dungeons
  9. Grand Theft Auto 5
  10. L.O.L Surprise! Remix: We Rule The World

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.