یحیی رحیمی

خاتمه صدرنشینی Animal Crossing با حضور Minecraft Dungeons در صدر

یحیی رحیمی 19 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,262 بازدید

بازی Minecraft Dungeons موفق به صدرنشینی در چارت فروش دیجیتالی آمریکا شده است. این در حالی است که Animal Crossing برای هفته ها مقام اول جدول را در دست داشت و بالاخره این نسخه تازه ماینکرافت بود که توانست به صدرنشینی بازی خاتمه دهد و پرفروش ترین بازی eShop ایالات متحده لقب گیرد.

Benji-Sales در توییت تازه خود اعلام کرده است که بازی Minecraft Dungeons فعلا پرفروش ترین بازی در چارت فروش eShop ایالات متحده است و این در حالی است که عنوان Animal Crossing به جایگاه دوم نقل مکان کرده است و بالاخره یک بازی توانسته به صدرنشینی او پایان دهد. تقریبا 3 ماه طول کشید تا تاج پادشاهی از سر این بازی کنار گذاشته شود.

دلیل این ماجرا نیز قطعا محبوبیت بی نظیر بازی ماینکرافت است. تابه حال بیش از 200 میلیون نسخه از این بازی فروخته شده است و تنها اسم این بازی کافی است تا هر نسخه ای که بیرون می آید به فروش رود. هر چند که نمرات و نقدهای اولیه بازی Minecraft Dungeons رضایت بخش بوده است و این عنوان قطعا لایق جایگاه اول فروش است و در واقع تجربه ای لذت بخش را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در سوی دیگر بازی انیمال کراسینگ نیز رکورد خوبی از خود به جا گذاشت و توانست بسیاری از تابوها را نیز بشکند. به هر حال بازی دقیقا در زمان قرنطینه خانگی منتشر شد و همین باعث شد که میزان فروش بازی به اوج خود برسد و اوقات خالی ایجاد شده، فرصت مناسبی برای گیمرها بود تا بالاخره مزه این عنوان عجیب را بچشند.

بازی Minecraft Dungeons روی کنسول های PS4، Xbox One، Switch و PC در دسترس است و اگر از سرویس Xbox Game Pass استفاده می کنید، همین الان به صورت مجانی قادر به دریافت بازی خواهید بود. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.