Bloodborne
یحیی رحیمی

بازی Bloodborne هیچ تغییر گرافیکی روی پلی استیشن 5 نخواهد داشت

یحیی رحیمی 17 آبان 1399 بدون دیدگاه
611 بازدید

بازی‌های زیادی از کنسول پلی استیشن 4 در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت و تابه‌حال مشخصات گرافیکی آن‌ها را از سوی توسعه‌دهندگان شنیده‌ایم. استودیو FromSoftware هم یکی از این توسعه‌دهندگان است که مشخصات گرافیکی بازی‌های خود را اعلام کرده اما تغییری در مورد مهم‌ترین بازی این استودیو به نام Bloodborne نخواهیم داشت و این بازی از ویژگی‌های گرافیکی کنسول جدید بهره نخواهد برد.

وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی، موفق به بررسی کنسول پلی استیشن 5 شده‌اند و بازی‌های مختلف را روی این کنسول امتحان کرده‌اند. بازی Bloodborne هم یکی از این عناوین بوده که هیچ تغییر گرافیکی روی کنسول جدید نداشته و میزان فریم ریت آن روی 30 فریم قفل بوده و بعضی‌اوقات این رقم پایین‌تر هم آمده است. این در حالی است که کنسول جدید سونی اجازه‌ی اجرای بازی‌ها با فریم ریت بالاتر را می‌دهد.

دلیل اینکه بازی Bloodborne هیچ تغییر گرافیکی نداشته، عدم انتشار یک آپدیت جدید توسعه‌دهندگان اعلام‌شده است. استودیو FromSoftware فرایند بهینه‌سازی بازی را شروع نکرده و این به معنی آن است که فعلاً همان سطح گرافیکی پیشین را شاهدیم و باید تا انتشار آپدیت جدید صبر کنیم. Lance McDonald در توییت خود گفته:

من حالا اجازه‌ی صحبت در مورد پلی استیشن 5 رادارم و باید بگویم که بازی Sekiro و Dark Souls 3 با 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و Bloodborne با 30 فریم بر ثانیه و فریم ریت ناپایدار.

Bloodborne-PS5

تنها راه ارتقای کیفیت بازی، آماده‌سازی آپدیت جدید توسعه‌دهندگان است که هیچ اطلاعی در مورد زمان انتشار آن نمی‌دانیم. استودیو FromSoftware چندین پروژه دیگر در دست توسعه دارد و ممکن است به این زودی‌ها موفق به کار روی آپدیت جدید نشود. ازآنجایی‌که سونی مالکیت فرانچایز را بر عهده دارد، ممکن است بهینه‌سازی بازی را به استودیو دیگری بدهد که فعلاً در مورد آن‌هم نمی‌دانیم.

شایعاتی از انتشار نسخه ریمستر هم در طول ماه‌های گذشته منتشرشده و باید دید کدام‌یک درست از آب درآید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.