یحیی رحیمی

آپدیت تازه بازی Sekiro Shadows Die Twice چند روز آینده از راه می رسد

یحیی رحیمی 4 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,077 بازدید

تیرماه بود که آپدیت تازه‌ای برای بازی Sekiro Shadows Die Twice معرفی شد و قرار شد که محتوای تازه‌ای به بازی اضافه شود. تا به امروز اطلاعاتی از این به‌روزرسانی مجانی دریافت نکرده بودیم اما استودیو FromSoftware از انتشار آن در روز 28 اکتبر خبر داده و تغییرات بزرگ این آپدیت را اعلام کرده است.

این به‌روزرسانی که مجانی خواهد بود، شامل ویژگی‌ها و محتوای مختلف است. در حالت Reflection of Strength قادر به مبارزه دوباره با غول‌ها و باس هایی هستیم که قبلاً شکست‌خورده‌اند و این فرصت خوبی است که بار دیگر با هیجان و دشواری‌های مبارزه دست‌وپنجه نرم کرد. حالت باس راش هم با اسم Gauntlets of Strength در اختیار کاربران خواهد بود.

استودیو بخش تازه‌ای به نام Remnants را اضافه کرده که اجازه به اشتراک‌گذاری تجارب مختلف را به کاربران می‌دهد. می‌توان 20 ثانیه از گیم پلی را ضبط کرد و آن را در قالب یک پیام به جامعه‌ی کاربران بازی ارسال کرد. ممکن است این پیام‌ها، تکامل‌یافته پیام‌هایی باشند که در بازی‌های Dark Souls و Bloodborne مشاهده کرده‌ایم.

لباس و اسکین های تازه ای به بازی Sekiro Shadows Die Twice اضافه خواهند شد و گزینه تغییر و شخصی‌سازی تعدادی از لباس‌ها هم داده‌شده و قفل این آیتم‌ها را باید باتجربه‌ی گیم پلی یا به دست آوردن تروفی های حالت جدید Gauntlets of Strength باز کرد. آپدیت جدید از روز 28 اکتبر برابر با 7 آبان ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Sekiro Shadows Die Twice روی کنسول‌های نسل هشتم و PC در دسترس است و فعلاً صحبتی از انتشار نسخه ارتقاءیافته برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X نشده است. نظر شما در مورد آپدیت جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.