دانلود بازی Fossilfuel 2 برای PC
دانلود بازی Fossilfuel 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fossilfuel 2 برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1402 بدون دیدگاه
3,059 بازدید

دانلود بازی Fossilfuel 2 برای کامپیوتر

بازی Fossilfuel 2 یک اثر ترس و بقای نفس گیر است که بازیکنان را به قلب یک پایگاه زیرزمینی سیل زده که توسط دایناسورهای مرگبار تحت سیطره قرار گرفته است فرو می‌برد. به عنوان جک آلن، بازیکنان یک سفر دلخراش 12 ساعته را در راهروهای تاریک و ترسناک مرکز تحقیقاتی Alaskan Sierra آغاز می‌کنند. با سبک سندباکس پویا، گیم پلی شدید و داستان‌های غنی، Fossilfuel 2 یک تجربه فراموش نشدنی را برای طرف‌داران ترسناک و اکشن به طور یکسان فراهم می‌کند. این بازی دارای سکانس‌های مبارزه‌ای است که توسط Unreal Engine 5 طراحی شده و بازیکنان دایناسورها را با جزئیات شکوهمند می‌بینند.

بازیکنان وارد نقش جک آلن می‌شوند که یکی از اعضای گروهی است که برای بررسی مرکز تحقیقاتی Sierra پس از کشف یک دایناسور فرستاده شده‌اند. با مسلح شدن به انواع سلاح‌های قدرتمند، بازیکنان باید در تونل‌های سیلابی حرکت کنند، پازل‌های پیچیده را حل کنند و با دایناسورهای وحشتناکی که در سایه‌ها کمین کرده‌اند، مقابله کنند. سبک پویای سندباکس پایگاه امکان کاوش، ارتقای سلاح‌ها و ایجاد مناطق امن با تخلیه مناطق سیل زده را فراهم می‌کند. بسیاری از اکشن‌های بازی در زیر آب انجام می‌شود و بازیکنان برای رویارویی با موجودات هیولایی اعماق دریا باید وسایل غواصی را به تن کرده و خود را با شرایط تطبیق دهند.

با گیم پلی غیرخطی و پایان‌های متعدد، Fossilfuel 2 ارزش تکرار بی پایانی را ارائه می‌دهد. هر بازی چالش‌ها و فرصت‌های منحصربه‌فردی را خلق کرده که انتخاب‌های بازیکن مسیر روایت را شکل می‌دهند. چه رویارویی با انبوهی از دایناسورها یا کاوش در گوشه‌های پنهان پایگاه، هر تصمیمی مهم است و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ دو تجربه مشابهی ندارند. برای بازیکنانی که هوس خلاقیت بیشتری دارند، Fossilfuel 2 حالت Sandbox را ارائه می‌دهد که یادآور Garry’s Mod است. باز کردن قفل این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تخیل خود را آزاد کنند، NPCها را تولید کنند و به طراحی مراحل رؤیایی خود بپردازند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dino Hazard Chronos Blackout و Dinobreak را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fossilfuel 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit or later
Processor: Quad-core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA RTX 2070 or AMD equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: Adjustable graphics setting for low end devices.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In this thrilling first-person horror shooter, you will play Jack Allen, as he investigates the mysterious Alaskan Sierra Research Facility, now flooded with water, which has been overrun by deadly dinosaurs. You will have to put your skills to the test as you embark on a heart-pumping, 12-hour journey through flooded tunnels, puzzle-filled bunkers, and dark corners filled with jump scares. The base has a dynamic sandbox layout where players can revisit areas, get upgrades to their weapons, and clear sections to create safe zones by draining water in the flooded sections.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.