یحیی رحیمی

نحوه انتقال اطلاعات از کنسول پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5

یحیی رحیمی 16 آبان 1399 بدون دیدگاه
496 بازدید

یک هفته تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 مانده و درصورتی‌که می‌خواهید از کنسول پلی استیشن 4 به نسل جدید سفر کنید، نیازمند انتقال اطلاعات خود خواهید بود تا موفق به کسب تجربه‌ی رضایت‌بخش در روز اول عرضه‌ی کنسول شوید. سونی نحوه انتقال اطلاعات از PS4 به PS5 را اعلام کرده و همراه ما باشید تا این فرایند را به‌طور کامل تشریح کنیم.

سونی با انتشار ویدیو تازه‌ای روی یوتیوب، فرایند انتقال اطلاعات از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 را توضیح داده است. بر اساس داده‌هایی که می‌خواهید منتقل کنید، روش‌های مختلفی پیشنهادشده است. یکی از آسان‌ترین و اساسی‌ترین روش‌ها، اتصال هر دو کنسول‌های PS4 و PS5 به شبکه وای-فای یکسان است. در این حالت باید روی هر دو کنسول به‌حساب کاربری خود وارد شوید و سپس داده‌ها را توسط اینترنت منتقل کنید. البته می‌توانید هر دو کنسول را توسط کابل اترنت به یکدیگر وصل کنید که در این صورت، روند انتقال داده‌ها سریع‌تر خواهد بود.

استفاده از این روش یک مزیت مهم دارد و اینکه کنسول شما اشغال نخواهد شد و می‌توانید به بازی ادامه دهید و فرایند انتقال داده‌ها در پشت زمینه ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه روش‌های دیگری هم معرفی‌شده است. اگر شما بازی‌های پلی استیشن 4 را به‌صورت فیزیکی خریداری کرده‌اید و دیسک آن را در دست دارید، می‌توانید دیسک را وارد کنسول جدید کنید و فرایند نصب بازی را شروع کنید. می‌توان از حافظه‌های HDD هم برای انتقال اطلاعات استفاده کرده و کافی است که آن را از طریق درگاه USB به پلی استیشن 5 وصل کرد و داده‌ها را انتقال داد.

اگر به دنبال انتقال فایل ذخیره بازی‌ها هستید، فرایند مشابه پلی استیشن 4 را پیش رو خواهید داشت. درصورتی‌که عضو سرویس پلی استیشن پلاس هستید، کافی است وارد اکانت شوید و داده‌های ذخیره‌شده را از طریق فضای ابری روی کنسول جدید بارگذاری کنید. درصورتی‌که عضو این سرویس نیست، می‌توانید تمامی فایل‌ها روی حافظه USB بریزید و سپس به‌صورت دستی آن‌ها را به کنسول جدید منتقل کنید.

انتقال داده‌ها به پلی استیشن 5 بسیار ساده است و می‌توانید از روش‌های گفته استفاده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.