avatar
یحیی رحیمی

تأخیر انتشار بازی Avatar ساخته یوبی‌سافت به سال 2022

یحیی رحیمی 14 آبان 1399 بدون دیدگاه
818 بازدید

شرکت یوبی‌سافت مدت‌هاست در حال ساخت بازی Avatar است و تابه‌حال هیچ اطلاعات مهمی در مورد این بازی منتشر نکرده است. بر اساس آخرین گزارش مالی منتشرشده، تاریخ انتشار بازی بار دیگر تغییریافته و تا سال مالی 2022، خبری از انتشار این بازی نخواهد بود.

این به معنی آن است که انتشار بازی Avatar تا بعد از آوریل 2022 ممکن نخواهد بود و قرار نیست به این زودی‌ها خبری در مورد بازی دریافت کنیم. اکران دنباله فیلم آواتار، ساخته جیمز کامرون هم به دسامبر 2022 منتقل‌شده که به‌عنوان یکی از دلایل اصلی تأخیر بازی اعلام‌شده است. تنها اطلاعاتی که از بازی در دست داریم، پلتفرم‌های هدف است و می‌دانیم که این بازی برای کنسول و پی سی منتشر خواهد شد.

مدیران یوبی‌سافت در جلسه هفته گذشته که با سرمایه‌گذاران داشتند، در مورد تأخیر انتشار بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine صحبت کردند و هر دو این بازی‌ها تا اواسط سال مالی 2021 منتشر نخواهند شد. این به معنی آن است که تاریخ انتشار احتمالی دو بازی گفته‌شده از آوریل 2021 شروع خواهد شد و ممکن است تا تابستان هم طول بکشد. بازی Far Cry 6 قرار بود روز 18 فوریه منتشر شود.

در مورد Rainbow Six Quarantine باید گفت که این اولین بار نیست که انتشار آن به تأخیر افتاده و به نظر توسعه بازی با مشکل مواجه شده است. یوبی‌سافت در طول سال اخیر، انتشار بیشتر فرانچازهای خود را به تأخیر انداخته و برای نمونه، بازی Watch Dogs Legion قرار بود اوایل 2020 منتشر شود اما عرضه نهایی آن هفته گذشته انجام شد. بازی Assassin’s Creed Valhalla هم هفته آینده منتشر خواهد شد و این ناشر فرانسوی بازی‌های بزرگی برای کسب درآمد در سه‌ماهه فعلی سال دارد. نظر شما در مورد تأخیر دوباره بازی آواتار چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.